Lastige brievenbussen

1
Denk aan harde borstels waar je maar nauwelijks iets doorheen kan krijgen. Of brievenbus kleppen die naar binnen gaan met een stevige klem er op. Dan goed tegenhouden en dan snel het poststuk er doorheen. Of te kleine brievenbussen waarbij je de post 2 x moet vouwen alvorens het er doorheen past. Ik heb in mijn wijk ook zo een brievenbus. Daar moest het boekje van Trouw doorheen. Nou dat past niet, of het blijft voor de helft er uithangen. Dat is niet netjes. De zaterdag editie van de krant is altijd een grote uitdaging om door kleine nauwe gaat doorheen te duwen! Dat zal met de post met grotere stukken niets anders zijn. Wat is jouw ervaring met een lastige brievenbus?

Re: Lastige brievenbussen

2
Lastige brievenbussen zijn:
1. veel te kleine e/o te smalle brievenbussen die er alleen mooi uitzien maar waar bijna niets in kan. Waar de bezorgers
van de zaterdagkrant en de folders flink moeten wurmen om alles erin te krijgen. En waar ze een zucht van ver-
lichting slaken als alles er na 5 seconden of meer in zit
2. klembrievenbussen
3. brievenbussen met extra metalen klepje achter de borstel
:evil: Die dingen moesten ze verbieden.

Re: Lastige brievenbussen

6
Er is een "brievenbus" eigenlijk een kleine opening tussen een paar bakstenen.
Als je de post netjes wilt bezorgen dan ontvelt je je handen.
Laatst moest ik weer aanbellen en zei dat zijn brievenbus niet meer voldoet.
En toen antwoordde hij dat die opening al bijna 100 jaar een brievenbus is en dat de opening niet te klein is maar de post te groot is geworden......
Geen commentaar :roll:

Re: Lastige brievenbussen

9
Sommige bewoners zijn hardleers.
De PCL agenda krijgt hij ook niet als er niemand thuis is.
De buren val ik niet lastig om zijn post aan te pakken.
Op een ander adres wordt de post versnipperd door een agressieve hond terwijl de bewoners thuis zijn.
Die blijven gewoon rustig zitten in de huiskamer....
cron