1.50u voor 400 huizen

1
Hallo,

Ik werk nu 2 maanden als postbezorger. Ik heb een 3 urencontract en ik werk alleen op zaterdag. De wijk die ik doe heb ik 1 uur en 50 minuten voor gekregen. Ik doe er vaak 2.5-3u over. Het zijn 408 huizen om precies te zijn. Alleen als ik geen of een tekort HaH heb haal ik de 2u net. 1.50u is me alleen gelukt toen ik ingewerkt werd en de postbode 2 tassen bij haar had en ook een straat deed. Het steunpunt is 20 minuten op en neer fietsen. Nu ben ik gevraagd of ik nog een wijk van 1.10u er bij wil doen zodat ik volgens contract 1.50+1.10= 3u werk. Ik ben echter bang dat ik deze wijk niet uitbetaald ga krijgen omdat ik al vaak 3u nodig heb voor de eerste wijk. De postbode die mij inwerkte zei overigens dat ik een prima tempo had

Re: 1.50u voor 400 huizen

2
Je kan niet sneller dan snel, en de tijden zijn verschrikkelijk strak gesteld. Ik heb een wijk die in 1.15 gelopen moet worden zonder HAH. Maar dat red ik alleen als er erg weinig post is en hele straten kan overslaan.
Met huis aan huis heb ik 5 minuten meer daarvoor. Ik loop standaard een kwartier/half uur over mijn tijd en daarbij moet nog een aanrijd tijd van 10 minuten bij. Ze moeten je uren gewoon uitbetalen. Doen ze dat niet werk van maken.

Want gaan rennen heeft geen zin, niemand zit er op te wachten dat we languit gaan en iets breken.

Re: 1.50u voor 400 huizen

3
Gus schreef:Hallo,