Re: Huisnummers met toevoeging

11
Haha, die bewoner dacht slim te zijn door zelf toevoegingen te bedenken, zodat hij in aanmerking kwam voor meer gratis Senseo pakketjes. (Je mag nl. maar 1 pakketje per adres aanvragen)

Ja, eigenlijk had je die pakketjes voor 16a, b, c enz. terug moeten sturen met de mededeling dat die huisnummers niet bestaan. :lol:

Re: Huisnummers met toevoeging

14
slagvaardige schreef:Haha, die bewoner dacht slim te zijn door zelf toevoegingen te bedenken, zodat hij in aanmerking kwam voor meer gratis Senseo pakketjes. (Je mag nl. maar 1 pakketje per adres aanvragen)

Ja, eigenlijk had je die pakketjes voor 16a, b, c enz. terug moeten sturen met de mededeling dat die huisnummers niet bestaan. :lol:
Wilde ook nog Senseo's bestellen maar ze kijken je IP adres na. Ik mocht er maar eentje op één internet aansluiting bestellen.Zul je maar net in de Openbare Bibliotheek gaan zitten om snel bestelling te doen: Heeft diegene voor jouw al wat besteld dan zit het er niet in! IP adres is een soort telefoonnummer dat mee gestuurd wordt zodra je een website bezoekt.

Re: Huisnummers met toevoeging

15
Hier in Asterasm worden de woningen per etage verhuurd. Ik heb bijna voor elk huisnummer twee verschillende brievenbussn. Een voor "begane grond" oftewel "huis" en een voor alles wat daarboven woont. Saat er niks achter het huisnummer wat wel hoort ook als is het "huis" dan gaat het in de huisbus. Als ik alles zonder toeioeging met gaan retouren mag ik iedere week een nieuwe rol stickers vragen.

Re: Huisnummers met toevoeging

16
postboy schreef:Hier in Asterasm worden de woningen per etage verhuurd. Ik heb bijna voor elk huisnummer twee verschillende brievenbussn. Een voor "begane grond" oftewel "huis" en een voor alles wat daarboven woont. Saat er niks achter het huisnummer wat wel hoort ook als is het "huis" dan gaat het in de huisbus. Als ik alles zonder toeioeging met gaan retouren mag ik iedere week een nieuwe rol stickers vragen.

Dat wil Sandd echter wel zo hebben dat wanneer er geen toevoeging in zit en dat wel moet retour moet gaan. Staat zelfs speciaal hokje bij: Toevoeging ontbreekt!

Re: Huisnummers met toevoeging

18
@verzendenenontvangen

je bedoelt op de retoursticker.. nr. 2 Adres onvolledig huisnummer toevoeging ontbreekt..
bijvoorbeeld " appelgaarde nr. ...?".

nou als ik dat tijdens het sorteren zie, kijk ik of er op die postcode nog meer post van die persoon valt.
kom je vaak het juiste huisnummer tegen.
of ik kijk even in het telefoonboek.

Re: Huisnummers met toevoeging

19
sommige onderwerpen, daar hou ik een dubbel gevoel over. zoals die gratis Senseo pakketjes. Had laatst 3 pakketjes voor 1 nummer, maar met verschillende namen. Kan het niet zo zijn dat de eerste 2 mensen verhuist zijn? zo denk ik dan. Helaas mogen we niet op naam bezorgen, dus doe ik gewoon die 3 gratis Senseo pakketjes in de bus. Maar bij mij is het nog wel eens lastig, omdat ik toch wel te maken hebt met gallerijen die A t/m D hebben, dus zoiezo is het bij mij zinloos om uberout naar de naam te kijken :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Huisnummers met toevoeging

20
har099bezorger schreef:Had laatst 3 pakketjes voor 1 nummer, maar met verschillende namen. Kan het niet zo zijn dat de eerste 2 mensen verhuist zijn? zo denk ik dan.
Kan het niet zo zijn dat er gewoon meer mensen op hetzelfde adres wonen?
cron