De mens met de meter: Meten is weten?

1
Ik vroeg me af of PostNL nog weleens mensen inzet om te gaan meten hoever de brievenbus van de openbare weg is? Ik zie in mijn wijk brievenbussen verdwijnen. En dan kan de buur/vrouw/man bedenken: Waarom zal ik hem daar nog houden? Dan zie je opeens 2 huizen die het hebben weggehaald. Het is immers wel gemakkelijker dat de post in de huisbrievenbus terecht komt niet waar?

Re: De mens met de meter: Meten is weten?

5
Ja maar dan moet je wel ZEKER weten dat het MEER dan 10 meter is. Als ik nu 11 meter loop is dat niet zo heel erg natuurlijk. Je hebt ook van die laser meet apparatuur toch? Ik heb in mijn wijk een bewoner die meer dan 10 meter is waar je ook nog niet eens met de fiets bij kunt omdat het een lange trap is. Daar zijn trouwens ook regeltjes aan verbonden!

Re: De mens met de meter: Meten is weten?

6
verzendenenontvangen schreef:Ik heb in mijn wijk een bewoner die meer dan 10 meter is
Haha, werk je soms in een sprookjesbos? :-)

Maar serieus, v-en-o, ik wed dat je minder moe wordt van even die trap oplopen (reuze goed voor je conditie), dan dat je er telkens zo druk om maakt. Echt hoor, sommige dingen kun je beter nemen zoals ze zijn. Een hele kunst, maar het kost een hoop minder energie dan piekeren over zaken die je (meestal) toch niet kunt veranderen.
cron