Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

274
fiets schreef:katttten haha

http://www.youtube.com/watch?v=n1o_eFtTshc
Dat was voor mij vorig augustus échte realiteit en eindigde met een behoorlijk gat in mijn ringfinger tot op het bot. :twisted: :evil:
Enkele weken later kwam ik er weer langs (het was alleen een invalwijk) en ik zag stapels met natte folders (en misschien ook post?) buiten voor de voordeur liggen. Blijkbaar hadden ook andere bezorgers oorlog met dat kreng gehad. :lol:
Weer weken verder zag ik dat ze nu zo een zakje achter de brievenbus hebben opgehangen. Waarschijnlijk zijn ze er achter gekomen dat ze geen post of folders meer kregen. :D

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

276
Ouch! @Sssandra! :o

Gisteren was er op mijn ronde ook een kat die achter de voordeur zat. Ik deed de post door de brievenbus en ineens zag ik een paar pootjes. De kat was niet agressief maar ik schrok toch wel. Wat een filmpje niet allemaal teweeg kan brengen he? :lol:

Toen ik nog voor Postnl werkte, had ik een collega die in een wijk liep met een valse kat. Die kat zat altijd bij het tuinhekje te wachten. Zodra ze in de buurt kwam, vloog hij haar aan. Hij ging met zijn nagels dwars door haar jack. Hij viel niet alleen haar aan, maar terroriseerde de hele buurt. Niet dat de eigenaren daar een boodschap aan hadden trouwens. Die eigenaren waren ook degenen die destijds een petitie hielden tegen een klimrek voor kinderen op het veldje tegenover hun huis. Die kinderen maakten volgens hen teveel lawaai. Tssssss.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

277
slagvaardige schreef: Toen ik nog voor Postnl werkte, had ik een collega die in een wijk liep met een valse kat. Die kat zat altijd bij het tuinhekje te wachten. Zodra ze in de buurt kwam, vloog hij haar aan. Hij ging met zijn nagels dwars door haar jack. Hij viel niet alleen haar aan, maar terroriseerde de hele buurt.
Een plantenspuit doet wonderen.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

280
Vorige week de post bezorgd van Sandd, nou is dat niet ongewoon, dit doen we al geruime tijd.
Maar nu komt er een man mij achterna, met de mededeling, dat ik een brief in de bus had gedaan en dat er nu een vouw in zijn brief zat.
Ik kijk die man echter heel verontwaardigd aan, en vond het toch wel vreemd dat hij dit deed.
Normaal gesproken let ik niet zo op hoe de brief de bus ingaat, als hij er maar goed inzit dan ben ik tevreden.
Die man dus niet, en ik dacht bij mezelf, hmmm.... niet op reageren, die man heeft zijn dag misschien niet gehad. Zou toch kunnen!!!
Komen wij echter gisteren (31-1) terug van bezorgen, was er gebeld.
Het nummer op te telef. ons onbekend en Rinus belt terug.
Sandd aan de andere kant.
Had die man toch zijn beklach gedaan bij het hoofdkantoor omdat er een vouw in zijn brief zat.
Dan moet je toch wel ver gezonken zijn om dit te doen.
Jammer genoeg was het mijn laatste bezorgdag in die wijk, anders had hij nog meer gevouwen brieven gehad.
Mij hoor je toch ook niet klagen met hele smalle brievenbussen of hele lage brievenbussen, waarvan je hernia krijgt.
cron