Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

471
Ik moest vandaag een paar knoerten van killoknallers aka dikke Scheidegger boekwerken bezorgen. Bij een huis met een buiten brievenbus tegen de muur. Die dikkerds gaan daar never nooit in.

Ik dus aanbellen.. en aanbellen en nog eens bellen.

Uiteindelijk komt er een meneer de trap afgerend... doet de deur open terwijl hij zijn broek nog aan het dichtmaken is. Riem was nog los..

Ik hoop dat hij nachtdienst gehad heeft en dat ik hem niet ahum ergens anders bij gestoord heb..
:lol:

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

472
slagvaardige schreef:Zo'n rotzakje heb ik eens een keer met zijn snoet tegen de grond geduwd toen niemand keek en hem toegesist mij nooit meer lastig te vallen omdat ik anders zijn kop van zijn romp zou rammen. En dat zijn moeder hem toch niet zou geloven.

Nooit geen last meer van gehad.

@Postbezorger, je had nog geluk dat zijn moeder je geloofde en met hem zou praten. Veel van die vervelende kids hebben moeders van wie ze alles mogen. Hun kinderen doen zoiets niet. Neuheu. De net opgevoede kinderen gaan niet met stokken slaan. De koninkjes wel.

Maar die moeten niet tegen mij aanlopen. Die lieve snoet van mij is dan niet zo lief meer. Ik kan ook sneaky zijn als ze het niet verwachten..
Die moeder vroeg gelijk aan haar zoon of het waar was. en kind gaf het meteen toe.
Maar ik denk dat ik alleen in de school vakanties last heb van die kinderen. Normaal wanneer ik post loop zitten ze denk ik nog op school
Maar de volgende keer waarschuw ik niet meer vriendelijk ,omdat ik die moeder er op heb aangesproken op het gedrag,volgende keer gee ik hem gratis vliegles hoe je naar de andere kant van komen zonder de grond te raken.... sowieso is daar in die straat nooit iemand buiten, maar laat me ook niet echt tegenhouden als het wel zo is
.



.
cron