Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

482
Okay, het blad plus. Reactie blijft vreemd maar waarom bezorg je in kleding van een folderbezorger als je voor Sannd werkt. Ik begreep dat ze voor de 5-daagse post geen ovo-ers meer aannemen toch? En als je wel als OVO-er werkt waarom draag je dan folderbezorgkleding. Niet dat dat miet mag natuurlijk maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dan denken dat je reclame in de bus komt duwen ipv echte post....

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

484
opdedeurmat.nl schreef:Klas gisteren wat afwezig: 'pas op voor de kat' en ik had de brievenbus nog niet open of er kwam een enorme kattenpoot naar buiten maaien. Gelukkig heb ik al mijn vingers nog ;-)
En die mensen denken niet laten we een buitenbrievenbus ophangen net zoals sommige hondeneigenaren doen.(maar dat doen ze niet om ons een plezier te doen maar omdat die honden de post eens link te grazen nemen).

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

485
postbezorger schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Klas gisteren wat afwezig: 'pas op voor de kat' en ik had de brievenbus nog niet open of er kwam een enorme kattenpoot naar buiten maaien. Gelukkig heb ik al mijn vingers nog ;-)
En die mensen denken niet laten we een buitenbrievenbus ophangen net zoals sommige hondeneigenaren doen.(maar dat doen ze niet om ons een plezier te doen maar omdat die honden de post eens link te grazen nemen).
Of: pas op dat u geen post op onze lieve viervoeter laat vallen ;-)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

486
pas geleden was ik zo'n 4 deuren van mn fiets vandaan,liep terug zie ik nog net n jochie wegrennen en............mn fiets stond op slot!
Jochie de hoek om was uit beeld,na poosje zoeken en rondvragen had n honden uitlater gezien dat er n jochie iets in n kliko gooide en bracht me er heen...pfffffff was mn fietssleutel,anders echt nooit teruggevonden!! :shock: :(

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

487
Volgende keer de fietssleutel maar in de broekzak.

Vorige week liep ik een wijk met een flat. En twee dagen later spreekt een collega mij aan. Heb je die en die dag, die en die wijk gelopen en die en die straat? Ik van ja.

Hij vraagt: miste je niets? Ik: nee. Hoezo? Zegt hij van, nou de straat voor die flat lag helemaal bezaaid met excuuskaartjes en te kleine brievenbuspapieren.
Nou er lag niets toen ik aankwam en er lag niets toen ik weer wegreed. Bovendien had ik mijn rode boekje met excuuskaartjes etc in mijn schoudertas en de post vanaf 13e verdieping tot beneden in een zak en die had ik allemaal mee. Dus dat apul was niet van mij.

Hij had blijkbaar de TC al gebeld maar die had mij niet gebeld. Afgelopen zatersag zag ik de TC en die zei dat hij al niet dacht dat het van mij gestolen was. Misschien van eenzaterdagwerker. Wie weet.

Verder helemaal niets meer op gehoord. Ook niet van bewoners.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

488
van de week ben ik helemaal de tering gescholden door iemand van PostNL.
die bitch beschuldigt mij ervan dat ik post naar een loslopende pitbull heb gegooit.
denk je echt dat ik dingen naar pittbuls ga gooien? ben niet levensmoe.
mevrouw stond 2 minutdn te schelden en schreeuwen daarna in een andere straat nog 2 miunuten.

ik heb op hetzelde depot als haar gewerkt. toen negerde ze me ook al kon niet eens hallo zeggen..
zegt genoeg over haar. deze week ga ik naar de politie wegens bedreiging dat ze haar pittbull wil loslaten op me(hoe zou dat toch komen dat die beesten slechte naam hebben...)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

489
Vandaag tijdens mijn postronde (Sandd) een fietstas gevonden van PostNL. Hmmm vreemd. Hij stond netjes naast een boom en er zat geen post in. Wel wat elastieken en een brief over bundels. Ik denk tja jeetje ik kan die tas nu ook niet kwijt.
Nou mijn beslissing was ik rij even deze straat en dan de volgende want dan kom ik precies weer op dat punt uit en dan ga ik de tas wel even thuis afgooien. Kijk ik vanmiddag wel even of ik hem naar PostNL kan brengen.
Maar gelukkig was dat allemaal niet nodig. Net op dat moment kwam een pakketbezorger de straat inrijden en kon ik hem de tas meegeven. OOk hij vond het maar een vreemd verhaal. Gezegd waar ik de tas gevonden heb en hij heeft hem in zijn bus gezet,

Maar je verliest toch niet zomaar een fietstas?????
cron