Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

6
ik heb wel eens meegemaakt dat er een kist met iemand er in naar buiten werd gedragen, en laat ik dan net iets van de belastingdienst in me handen te hebben. die man meteen, oh daar heeft me moeder nu toch niks meer aan.

Ook heb ik eens meegemaakt dat er een brandalarm af was gegaan en dat de straat inneens vol stond met brandweer, wel loosalarm. maar ik was zo leuk om toch de post in de brievenbussen te stoppen in het zelfde gebouw!

en als laatst.
vorige week, kwam er een meneer uit een huis, die vroeg aan mij hoe laat het was. ik keek die man aan, wilde bijna zeggen, het is tijd om een klok te kopen? voor in huis? maar nee, ik zij netjes hoellaat het was. die man zag er iedergeval niet gezond uit!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

8
Afgelopen donderdag een agressieveling; werd uitgescholden maar kon net passeren.
Even later 4 politieauto's, een ambu en een brandweerwagen het dorp in. De lastpost ;) arresteren lukte niet echt want hij vluchte het dak op.agente in het gezicht geslagen, 1 agent van het dak geschopt. Met veel moeite met 8 man en pepperspray hem kunnen aanhouden.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

10
Ervaringen? Ja slechte, post.nl ers die per auto bezorgen en door de bermen heen rijden om vanuit hun auto te kunnen bezorgen, nadeel is dat het na een tijdje een baggerzooi word en anderen niet meer bij de brievenbus kunnen komen, sommige bewoners hebben een grote steen of houtblok voor de brievenbus gelegd, dat zouden meer mensen moeten doen!
cron