voorstellen

1
Hallo ik ben Harmen 20 jaar oud en ik woon in Maarssen, ik ben postbezorger bij Sandd sinds februari 2013 en ik bezorg post onder de wijkcode 1VML048. Verder ben ik eerder postbezorger geweest bij DHL, dat was iedere week lekker de Veronica gids uitlopen in mijn eigen woonwijk, bij de overname van Sandd heb ik nog even post bezorgd voor Sandd omdat ik dacht dat ik eindelijk een stage kreeg maar dat bleek uiteindelijk dus niet zo te zijn en had ik voor niks mijn baan opgezegd. Toen ik van school afgestudeerd was ben ik weer aan de postbezorging begonnen, was best veel veranderd de bikkels eruit eveneens ipv gewicht word er nu per uurloon gewerkt. Wat overigens ook niet verkeerd is. Ik vind het best wel leuk om post te bezorgen op een industrieterrein namelijk het grote industrieterrein van Utrecht en dat is Lage Weide. Ik doe de Westkanaaldijk, Maarssenbroeksedijk, Kometenweg, Planetenbaan, Het Kwadrant, Industrieweg, Nijverheidsweg en Handelsweg. Over elke postronde doe ik ongeveer 2 uur, ligt er aan hoeveel post je hebt en in welke periode meestal zijn het twee kratten. Ook kan ik goed vinden met de postbezorger van PostNL soms wel eens een praatje hier en daar.

Het is leuk om mijn ervaringen te delen op dit forum,

En ik zie dat mensen dit doen zowel PostNL als Sandd, dus ik hoop nog best lang postbezorger te zijn van Sandd..

Re: voorstellen

2
Welkom Harmen (Y)

bikkels eruit.. pas per 1-01-2014.
maar daar komt iets voor terug...

die veronicagids harmen..
ja , bij dhl.. maar die verwacht ik ook wel in de toekomst bij sandd.
als het contract met postnl gaat aflopen.. :D

er wordt nog steeds per stuk en gewicht gewerkt harmen.
alleen wordt het vertaald naar een uurloon.
verschil met vroeger: bij een contract vakantiegeld en ziekte uitkering erbij.
cron