Re: mogelijk groentje

21
RedSquirrel schreef:Ik heb het eens gevraagd en ze zeiden bij logistiek dat ze het aantal kilo's niet bijhouden. "Gewoon vullen tot de krat vol is".
Bij ons moet je de kratten vullen tot net onder de handvatten.
ex Sandd Postbezorgster

Re: mogelijk groentje

22
nou komen de week heb ik mijn eerste week. ik heb platte grond van de wijk gehad . lopen jullie je wijk in een keer of moet je een keer terug om dat alles niet in je tassen past? ik hoop dat het sorteren beetje wil lukken dat scheeld een hoop elende bij bezorgen. maar goed dat merk ik straks pas als ik daad werkelijk loop. schijnt de eerste keer nogal ellende te kunnen zijn dus daar houd ik maar rekening mee . ik heb er zinnnnn innnn lekker weer nuttig wat doen :D

Re: mogelijk groentje

23
Desiree1981 schreef: lopen jullie je wijk in een keer of moet je een keer terug om dat alles niet in je tassen past?
Hangt natuurlijk van verschillende dingen af: de hoeveelheid post, de grootte van je tassen, of je fiets een beetje blijft staan als hij zwaar beladen is enz. Ik zelf merk bijvoorbeeld dat het me minder tijd (en energie) kost om een keer terug te fietsen dan met het volle gewicht alle kilometers maken en de Mont Ventoux over zwoegen :-)
Ik lees dat je in de buurt van je wijk woont, dus terugfietsen zal niet zoveel tijd kosten. Vaak moet je ook zelf ervaren wat voor jou het beste werkt. Succes en sterkte voor je eerste werkdag!

Re: mogelijk groentje

24
heel erg bedankt. (Y) nou vandaag post ontvangen 3 kratten en deze gelijk verwerkt en gebundeld op looproute die ik even heb bepaald vast nog niet heel goed maar goed die passen we wel aan als ik merk dat het beter kan. we gaan zien morgen hoe het gaat. :)

Re: mogelijk groentje

26
Geniet ervan Desiree :D
al lopende kom je er vanzelf achter om sommige routes iets te wijzigen.. zo nodig..
vandaag gewoon lopen, genieten van het mooie weer en je zeker niet druk maken om de tijd.

1 tip: NOOIT JE HAND ERGENS NAAR BINNEN STEKEN... (poezen/honden)
en brievenbussen zonder klep met 1 hand open houden en met de andere hand
de post erdoor heen zwiepen..!
Heb altijd een pleister en flesje water bij me.

Re: mogelijk groentje

27
wat een mooie dag. deed er wel wat langer over als dat ik had verwacht. maar ben toch heel trots alles is gebracht en ik was optijd. sandd belde nog om te vragen hoe het ging (Y) ik had goed gesoorteerd wand had maar 1x even een misser zat een even tussen de oneven Oeps dus moest even naar de overkant maar ben verder wel tevree. en wat zijn de mensen aardig zeg :) nooit geweten dat volkome vreemde zo aardig kunnen zijn. ik genoot daar door dubbel. heb wel een paar stijve beenen nu maar ow ow ow wat was het een mooie dag.
cron