Henriette stelt zich voor

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is dus Henriette, ik kijk al even mee op dit forum en vind het erg leuk. Sinds vorige week bezorg ik 2 wijken vlak bij mijn huis voor Sandd. Ik ben 51 jaar, getrouwd, geen kinderen maar wel een heel lief hondje. Man en hondje lopen ook gezellig met me mee. Mijn man is met pré-pensioen en samen maken we 's avonds een kantoorgebouw schoon. Daarnaast doe ik nog wat vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis en alles bij elkaar vliegen de dagen zo voorbij.

Groetjes,
Henriette

Re: Henriette stelt zich voor

2
@ Henriette.

hoi welkom op dit forum!
sorteren jullie ook tesamen? gezellig.
je begint in een goede periode. het wordt zo langzaam aan steeds weer drukker.
en ....volgens de laatste berichten is Sandd nog steeds aan het groeien!
op vrijdag flink aanpoten ( wat sorteren betreft) en dinsdag weer rustiger. .
maar het went snel hoor. je route lopen maar ook het sorteren. geef jezelf een maand of drie de tijd.
veel plezier. ;)

wat ik zo prettig vind als postbezorger; ik kan zelf indelen wanneer ik wil lopen tussen 8 - 18 uur.
en je loopt niet terwijl je last hebt van foute sorteringen door een ander. het ligt ook precies op de volgorde die jij wil. ;)

Re: Henriette stelt zich voor

3
Welkom Henriëtte,

Leuk weer een Sanddcollega erbij op het forum :D
en de laatste drie dingen, die postbode21 schreef in haar bericht, daarmee ben ik het volledig eens. En dat vind ik ook zo fijn bij Sandd, waarbij ik op de kop af, nu een jaar postbezorger ben... 8-) Ik doe het nog steeds met veel plezier. (Y)

Groetjes Anne

Re: Henriette stelt zich voor

5
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, weer eentje erbij! Wees welkom, nobele bezorgster :lol: .
mijn lief helpt me heel af en toe, als het rete-druk is, met sorteren, maar aan onze hond heb ik niets, haha.
Die neem ik heel soms een klein stukje mee op de route, als ie lief is geweest (hond dan, hè, niet manlief ;) ).
cron