Goedemiddag

1
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Mirjam en ook ik ben nieuw hier op het forum en op postgebied. :D
Ik mag in Noord-Holland gaan bezorgen via Herling-Strijdhorst (valt weer onder Sandd heb ik begrepen).
Ik ben op 2 januari begonnen dus echt nog een groentje :mrgreen:

De eerste keer sorteren deed ik er wel 3 uur over... :oops: maar het zijn allemaal hofjes met andere straatnamen en heb tijdens sorteren mijn route nog eens bedacht. En over bezorgen deed ik 2 uur.
Gisteren met sorteren ging al een stuk beter, had nu de route op papier staan. Dat ging echt makkelijker, had al meerdere aanpassingen gedaan na de 1e keer bezorgen. Nu maar 1 uur en kwartier mee bezig en bezorgen ging vandaag in 1,5 uur.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat er minder post in de bakken zat dan de vrijdag hoor. hihi.

Ik las al een tijdje mee op het forum en kon gelukkig al wel wat tips gebruiken. Ik hoop nog veel meer tips en trukjes te leren van jullie, en natuurlijk lekker mee te kunnen kletsen. :-)

Groetjes,
Mirjam.

Re: Goedemiddag

5
Welkom nieuwe collega :-)

Veel succes met het vinden van de optimale route.
Soms kan het handig zijn om het zwaarste pak het eerst weg te brengen
en daarna terug te gaan naar je normale route.
Bijvoorbeeld als er middenin je wijk een flat staat waar heel veel
abonnees van PLUS wonen.

Re: Goedemiddag

6
Welkom Mirjam. Zo te zien ga je wat sorteer- en bezorgtijd betreft erop vooruit. Gaandeweg gaat het steeds makkelijker en sneller. En goed dat je tijdens de route ook verbeteringen bedenkt en niet star vasthoudt aan een bepaalde volgorde. Veel plezier op het forum en een prettig postjaar toegewenst.

Re: Goedemiddag

8
Bedankt voor de begroetingen. :D

Ik heb op de planning voor morgen al gezien dat het drukker gaat worden dan afgelopen week dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Er zitten geen flats in mijn route alleen maar hofjes met rijtjeshuizen en een aantal vrijstaande huizen, maar super bedankt voor de tip. (Y) Heerlijk dat je niet overal het wiel voor hoeft uit te vinden met zoveel ervaringrijke collega's.

Fijne dag allemaal vandaag en hopelijk komt de chauffeur vandaag lekker op tijd zodat we snel kunnen beginnen met sorteren.
cron