Bezorger-van-alles uit Nijmegen

1
Ik kwam via Google hier uit, en gezien ik sinds 6 weken postbezorger ben voor van Straaten denk ik, laat ik eens gezellig meekletsen.
In juni van 1998 kreeg ik mijn eerste krantenwijk (op naam van mijn moeder, want ik was nog een jaar te jong) van De Gelderlander in Arnhem en heb door de jaren heen zo'n beetje alles bezorgd wat er op twee wielen te bezorgen is: kranten, folders, post (toen nog TNT, Sandd) en pizza's. Ik begin nu 's ochtends om 4 uur met het sorteren van 4 postcodes voor Van Straaten in Nijmegen, begin om 5 uur met de krant, doe dan rustig een ontbijtje en even wat tv kijken en bezorg dan ongeveer tussen 8 en 12/14 de post, waarna ik de rest van de dag voor mezelf heb. Het is nog een beetje in het ritme komen, maar de dagen dat dat goed gaat zijn ideaal.

Re: Bezorger-van-alles uit Nijmegen

4
Paperboy98 schreef:In de ideale wereld om half 9, maar dat wil nog wel eens uitlopen. Ach ja, het went.
Maar een avondje doorzakken draagt niet echt bij aan het succes, sprak deurmat uit ervaring ;-)

Een duo-baan voor de krant zou nog te pruimen zijn, bedacht ik na een paar weken. Zes dagen zo vroeg vind ik wel erg beperkend voor nog een ander soort leven. En ik heb de winterdagen nog niet eens meegemaakt.

Welkom ('t is hier rustig)!
cron