Loeki

1
Ik kwebbel wel mee op het forum, maar eigenlijk ben ik gewoon een onbeschofte hork door niet even te vertellen wie ik ben.

Ik heb, tijdens werkloosheid, van begin 2012 tot eind 2014 bezorgd voor Sandd en Spotta.
Momenteel werk ik weer in mijn vakgebied bij een grote facilitair dienstverlener. Vanwege mijn functie en daarmee gepaard gaande vertrouwelijkheid kan ik niet specifieker zijn.

Ik heb destijds van bijstand-uitkering moeten leven, en dat is geen pretje in Den Haag als je een wisselend eigen inkomen heb is mijn ervaring.
Sollicitatie-plicht is er 1 van. Mijn buurvrouw werkte al voor Sandd en heeft me geholpen om dit werk te krijgen.
Ik deed zo veel mogelijk invalwijken om (virtueel) mijn vinger op te kunnen steken en te zeggen: "ik heb tenminste een derde tot de helft van mijn inkomsten zelf verdiend."
Om aan de Solli-plicht te voldoen had ik ook bij Spotta gesolliciteerd. Er vanuit gaande dat ik nooit benaderd zou worden. Fout dus, maar wel gaan doen.

Dat de tiepmiepen daar helemaal gek werden om te bepalen op welk bedrag ik maandelijks recht had is voer voor moppen.

Bijstand heb ik gelukkig niet meer nodig. Sandd heb ik opgezegd, maar Spotta bezorg ik nog steeds.

Gerard
cron