Hallo Allemaal

1
Ik ben Eric , 48 jaar uit Nijmegen en werk sinds oktober als postbode voor sandd, hiervoor heb ik grotendeels magazijnwerk maar ook 2 jaar gewerkt bij PTT post.
Door omstandigheden geen werk en in de ziektewet geraakt, post bezorgen heb ik altijd leuk gevonden en het mag van het UWV , voor mij is het een soort van ontspanning , ik heb een vaste wijk in Bottendaal Nijmegen en heb er vaak een extra wijk bij.
Het bevalt me tot nu toe prima

Re: Hallo Allemaal

2
Welkom aan boord!
Leuk weer een nieuw gezicht!

Ik werk zelf nu al een jaar of twee (of is het alweer drie?) voor Postnl en heb daarvoor een paar jaar voor Postservice gewerkt in Arnhem. En daarvoor voor Selektmail en ook nog een tijdje voor Postnl. (Tussen SM en Postservice in)

Zit Postservice niet ook in Nijmegen?

Vind het bezorgwerk ook erg leuk.

Ben benieuwd naar alles wat je meemaakt tijdens het bezorgen. En als je vragen hebt zijn er hier genoeg mensen met antwoord.

Veel lees- en postplezier!

Re: Hallo Allemaal

3
Klopt het is ook post service maar is wel een onderdeel van Sandd , daarvoor had ik even bij Reli groep gewerkt , ook post bezorgen via Sandd uiteindelijk, maar omdat ik ben gaan verhuizen en geen 5 km wou fietsen om aan mijn wijk te beginnen ben ik overgestapt naar Post Service, wederom een wijk waarbij ik mooi bij mijn voordeur kan eindigen
cron