Tineke stelt zich voor

1
Hoi allemaal,

Ik ben Tineke, 46 jaar, getrouwd, woon in Raalte en ben de trotse eigenaar van twee ondeugende Golden Retrievers.
Sinds februari 2009 ben ik postbezorger bij TNT. Tot oktober 2009 had ik 1 wijk (hoewel ik ook vaak een extra wijk liep) en nu heb ik dan 2 wijken. Ik doe het met heel veel plezier en heb al een hele warme zomer meegemaakt als een winter die je niet gauw zult vergeten met al die sneeuw.
Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.

Groetjes Tineke

Re: Tineke stelt zich voor

7
Hoi Anneke,

Wat leuk jou hier aan te treffen. Nou ik zit niet in het gips hoewel ik in Duitsland wel een weekje heb gehad. Maar mijn enkel is op twee plaatsen gebroken geweest. In Duitsland werd niets gedaan en toen ben ik naar Deventer gebracht. Vrijdags aangekomen en 's maandags geopereerd. Ik mag nu sinds twee weken weer lopen en heb twee keer per week fysio. Momenteel doe ik wat klusjes op het postkantoor. Heerlijk om weer bezig te zijn. Ja, ik mis het postbezorgen en het met elkaar kletsen. Tot 16 december mag ik in ieder geval niet bezorgen, dus dan ben je hier van op de hoogte. Maar nu jij hier ook op het forum zit, kunnen wij hier nog even bij kletsen.

Groetjes en succes met het werken.

p.s: iedereen bedankt voor de welkomberichtjes en ik hoop hier ervaringen met anderen te kunnen delen, maar ook gezellig te kunnen kletsen. Want laten we eerlijk zijn: er gebeuren ook hele leuke dingen tijdens het werk.
cron