Re: de Sanddman steld zich voor

12
@Nijmegen

je leest het of je leest het niet. internetvervuiling is wel heel grof gesteld nijmegen.
gezien de laatste stukjes van sanddman is hij er opeens mee gestopt of gesommeerd ermee te stoppen ;)

over typfouten gesproken zou nu niemand zien dat steld ... stelt moet zijn.. en aleen ... alleen? :roll:

Re: de Sanddman steld zich voor

14
@ Nijmegen: Nou dan lees je het toch niet? Internet vervuiling omdat jij het niet leuk vindt (en dat mag).
Toegevoegde waarde van mijn Blogs op die van de Sanddman is gewoon dat wat je meemaakt en de ene vind dat leuk en de ander jij dus, niet.
Sanddman had zijn bevindingen en sprak ze uit. Daar was niks mis mee.

Re: de Sanddman steld zich voor

17
Op zich heb ik weinig te klagen bij TNT, alleen soms balen als het extreem druk is (zoals elk jaar in december maar da's normaal uiteraard), of als er wat flink vertraagd is (toevallig zoals afg donderdag nog, hadden we de stempassen nl, kon de sorteermachine niet goed aan ofzo), maar vaak krijg je dan wel een seintje of een smsje.

Re: de Sanddman steld zich voor

18
@JMT

voordeel bij de concurrent; je kan smorgens vroeg al beginnen.
ik hoef niet te wachten op een berichtje, start wanneer het mij uitkomt.
ik breek er midden op de dag ook nogal is een paar uur tussenuit en doe dan in de middag wijk 2.

en ik hoef niet huis aan huis ah/gamma e.d. te bezorgen...
;)

Re: de Sanddman steld zich voor

19
Nou over hah gesproken is het je niet opgevallen dat wij dit ook hadden laatste maanden? Denk maar even aan de PC loterij en belastingen! Maar idd bij tNT elke week bal met gamma en AH zowiezo erbij.
Ja we kunnen vroeg starten dat weer wel, en sorteren zoals we zelf prettigst werken, maar alles heeft voor en nadelen zo is het leven!
cron