de Sanddman steld zich voor

1
Hallo
De Sanddman werkt al iets meer dan een jaar voor Sandd. Over zijn beleving onderweg en zijn ideeën over Sandd houd hij een blog bij. Hij vind 1 wijk wel genoeg om te doen maar doet dat met plezier ” ”.

De Sanddman
de Sanddman komt bij je langs maar strooit je geen zand in de ogen

Re: de Sanddman steld zich voor

6
elisa schreef:De Sanddvrouw neemt het over, je wekelijkse belevenissen zal ik missen Sanddman!Denk er nog even over na! Als je doorgaat dan blijf ik je gewoon volgen en zo niet dan ga ik verder met mijn blog goed? Groetjes van mij!
Wat is de nieuwswaarde van dit bericht in dit omhooggeschopte oudere topic?
Klinkt meer als een persoonlijk bericht nl, maar dat hoeft dan toch niet zo open en bloot op het forum te staan? Ik weet nl niets van een of ander vertrek van 'de sanddman' , is ook nergens te vinden of lees ik nou ergens overheen? ;)

Re: de Sanddman steld zich voor

8
Ik zie geen enkel linkje in dit draadje.... moet ik dan elk topic af gaan struinen op zoek naar dat ene linkje...?
Beetje nogal onnodig lijkt me... ;)

Edit: Slagman vroeg dat ook al eerder in dit draadje... En als ik klik op sandman's profiel en daarna op 'zijn' website-linkje zie ik niet echt een 'blog' hoor... neither iets waarover bovenstaande poster op reageert... ?

P.s. 't zou handig zijn als externe links in een nieuwe tab/venster geopend kunnen worden, nu ben je telkens dit forum "kwijt" als je ergens op een linkje klinkt..

Re: de Sanddman steld zich voor

9
@JMT

je hebt gelijk..! Sanddman stelt zich voor hoort op dit forum thuis onder de rubriek voorstellen.
vervolginformatie over Sanddman die zich terug trekt van een ander weblog
en wat andere forumleden daarvan vinden of van plan is (elisa) dit blog voort te zetten hoort hier niet thuis.

voor jou deze info naar de link..
Sanddbezorger.web-log.nl/blog

dan weet je waar het over ging...
vr. groet, postbode 21

Re: de Sanddman steld zich voor

10
Nou we missen er niets aan, heb een paar keer gekeken naar dit blog. Het enigste wat die gast deed was Sandd afkraken en schreeuwen dat hij te weinig geld kreeg voor het bezorgen.
Als je zelf de indruk hebt dat je te weinig krijgt, dan stop je er toch mee.

En dan had je ook nog een of andere Sanddvrouw, die schreef altijd een stukje nadat hij zijn afbraak stuk had geschreven. Deze Sanddvrouw maakte altijd ongeveer precies hetzelfde mee onderweg ? Toeval, of zouden ze samen tegelijk bezorgen.

Nee dit soort blogs is aleen internetvervuiling.
cron