Re: Stel je in dit forum voor!

83
Hallo allemaal.

Ik ben Daraky 53 jaar en bezorg voor Sandd , ben in 2007 eerst begonnen bij Select Mail.
Toen zij ophielden kon ik me inschrijven bij Sandd en voordat Select stopte had ik al weer een nieuwe wijk.
Vind het werk erg leuk om te doen, zelf sorteren dus meteen op volgorde van straten hoe ik ze ga lopen, begin altijd om 8 uur s morgens dan is het nog lekker rustig.
Ik heb lange tijd 2 wijken gedaan maar sinds deze maand terug naar 1 wijk, dit komt doordat de wijken op nieuw zijn ingedeeld en alle 2 zoveel groter zijn geworden dat het niet meer te doen is om er 2 te lopen, dus nu nog 1 wijk, weer even opnieuw indelen want er zijn 10 straten bijgekomen, maar dat gaat wel weer snel wennen.

Groetjes

Re: Stel je in dit forum voor!

84
Hé, ik kan ook niet in het Sandd-forum!! Daar zou een apart soort aanmelding voor moeten zijn, lijkt me. Ik loop toch al zo'n 7 ½ jaar. Eerst via Metropost, die deed de Sandd 'erbij'. Ik vond het toen al merkwaardig dat het aandeel 'Sandd' veel groter was dan Metropost zelf. Toen ze in mijn gebied gingen terugtrekken, nam Sandd het over. Sinds december werk ik op contractbasis. Mijn wijken worden gevormd door zogenaamde woonerven. Ik heb nu louter woonhuizen, vroeger had ik er nog een sportveld, gehandicaptenvoorziening, een basis- en een middelbare school bij, maar ja. Mijn 2 wijken werden er ineens 3 en daarvan moest ik er 2 kiezen. Toen vielen ze af, want ik wilde perse mijn eigen straat houden.
cron