Re: Stel je in dit forum voor!

141
Ben sinds een paar weken postbezorger bij Sandd.
Doe dit in Amsterdam en heb al kennis gemaakt met de stijle trappen.
En vooral niet te vergeten de kleine klemmende of harige brievenbussen. :D

Maar ik vind heel leuk om te doen en het is zeer goed voor mijn conditie. (Y)

Re: Stel je in dit forum voor!

143
jandegraaf schreef:jahman63 van harte welkom op dit forum.
is dit de eerste keer dat je post bezorgd of heb je dit al eerder gedaan?
Dank U :D

Het is de eerste keer dat ik dit doe, dus ik heb niet zoveel ervaring.
Maar door het te doen komt de ervaring vanzelf.
Eerst liep ik de makkelijkste route en nu de kortste route scheelde mij toch 500 meter.

Re: Stel je in dit forum voor!

146
Dank je wel.

Even een vraagje. Via het gebruikerspaneel heb ik aangegeven dat ik toegang wil tot het Sandd Postbezorgers-forum. Klopt het dat dit dan nog goedgekeurd moet worden? Nu heeft het geen haast, alleen ik ben benieuwd hoe lang dit duurt. Ben nogal nieuwsgierig naar dit forum, vandaar... :D

Re: Stel je in dit forum voor!

148
Ik heb een beetje de indruk (kan het mis hebben) dat de forumbeheerder zijn interesse in het forum een beetje kwijtgeraakt is.

Wel jammer dat mensen niet snel tot het deel van het forum toegelaten worden, betreffende het bedrijf waar ze voor werken. Zo jaag je hen weer weg.

Het was ooit een heel levendig forum. Maar de beheerder moet dan ook wel af en toe thuis zijn.

Ik ben ergens anders lid (niet post gerelateerd) en daar doet de beheerder al jaren vrolijk mee. Heb je even niets te kletsen, dan maakt ze zelf een paar topics. Komt er weer genoeg gespreksstof.

Je bent hier voor informatie en om je ervaringen te delen. Moet je er wel bijkunnen.

Re: Stel je in dit forum voor!

149
Nogmaals, het heeft geen haast om toegelaten te worden. Alleen zou het fijn zijn als adequaat op dergelijke verzoekjes ingegaan werd, ik begrijp dat ik niet de enige ben die graag bij bepaalde delen van het forum wil. Onlangs heb ik een privé berichtje gestuurd naar de beheerder met dezelfde vraag (nog geen reactie ontvangen). Maar goed, ik weet niet wat de oorzaak is van deze 'vertraging' en kan daar dus ook niet over oordelen.

Inderdaad Slagvaardige. Ik ben erg benieuwd naar dat forum, aangezien ik op zoek ben naar info en ervaringen van anderen en wellicht om zelf ook te reageren op topics.
cron