Re: Stel je in dit forum voor!

31
postbode21 schreef:tja , die georoute... het is te hopen dat die weer verdwijnt. ;)
Die verdwijnt nooit meer. Dat heeft al zoveel gekost in de voorbereinding (ik schat 10 miljoen euro minimaal) dat het nu al zeker is dat het in 2013 een doorslaand succes was. Georoute koppelt een looptijd aan een loopronde. Meer niet. Zie het niet als een bedreiging maar als een kans om je baan opnieuw in te vullen.

Re: Stel je in dit forum voor!

32
@jan272

Welkom op het forum ;)

Je hebt het over bezorgers die als agressieve couriers overal doorheen kunnen crossen als de nieuwe door jou gewenste postbezorgers op de maandagen.
je hebt het over leuke collega,s in tilburg, ik neem aan dat daar geen oude besjes op omafietsjes werken.... :?

wat ben je zelf: een oude overjarige zichzelf op de borst slaande 55 plusser
die indruk wil maken op wie eigenlijk op je teamcoach... :mrgreen:

vernieuwing is nodig, ook bij de post maar niet ten koste van de menselijke maat.
afzien op de fiets... zie je ook nog wel is mensen als je post bezorgd..
of ben je alleen bezig met de deadline te halen..

Je hebt het erover dat de georoute in 2013 een doorslaand succes WAS. we leven nog in begin 2012. :?
:ik ben benieuwd naar je volgende berichten 8-)

Re: Stel je in dit forum voor!

33
Welkom Jan
jan272 schreef:Als je van het depot weg rijdt ben je helemaal alleen. Je moet deze klus helemaal zelf klaren. Iedere dag opnbieuw. Ook een vorm van afzien.
Deze zin snap ik niet helemaal, loop je niet met plezier dan ?
Als ik deze verschijnselen krijg stop ik subiet met bezorgen.
Dan in een ander topic heb je het over een formule 1 dienst voor de maandagpost, doe normaal en geniet van je werk.

Re: Stel je in dit forum voor!

34
Haha ik snap die drive wel van hem, ik heb zelf ook veel duursport gedaan vroeger en als je je werk zo invult is daar niks mis mee, zolang je er lol in hebt.
Ik doe het ook relaxter itt tot mijn begin tijd ik werkte op de klok en het was speedy stressing niet goed natuurlijk, ik wilde de limits halen maar ergens grote flauwekul voor mijn gezondheid, die toch niet meer Zo goed is als vroeger!
Door een hernia is dat gewoon verleden tijd en dit werk vind ik ontzettend heerlijk om te doen ook ivm mijn gezondheid en sportiviteit, een sport mens blijf je hoe dan ook maar nu op lager pitje.

Re: Stel je in dit forum voor!

35
@elisa

ieder zijn sport.. maar dit heeft toch niets meer te maken met normaal postbezorgen.
als je zo je wijk bezorgt... wat gebeurt er dan met de tijdslimiet van een bepaalde wijk
elisa?
Juist de teamcoach zegt dan... deze wijk kan nog sneller!

en collega postbezorgers uitmaken voor oude besjes op een oma fiets...
nou, ik denk niet dat bezorgers hier content mee zijn.. ;)

.voor wat dit punt betreft, ik heb er nu het mijne over gezegd en zal niet in herhaling vallen ;)

Re: Stel je in dit forum voor!

36
postbode21 schreef:@elisa
en collega postbezorgers uitmaken voor oude besjes op een oma fiets...
nou, ik denk niet dat bezorgers hier content mee zijn.. ;)
@ postbode21

ik denk dat Jan dit in een heel andere context bedoeld.
Het "moet" sneller, krijg hier maar de bezorgers voor
even lezen is ook niet verkeerd, niet gelijk in de aanval gaan :roll:
cron