Marius stelt zich voor.

1
hallo allemaal. Ik ben Marius, sinds enkele maanden bezorger omdat ik weer wat tijd had nadat mijn winkel is geflopt, en ik ook nog geen zin had om full time te gaan solliciteren.
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, die ik gegoogled heb omdat ik op zoek was naar een forum zoals deze.
Gewoon omdat ik soms wel eens zin heb om te weten wat andersmans ervaringen zin of omdat ik wel eens ergens over mee wilt praten.
Zoals jullie kunnen zien heb ik al een aantal berichten geplaatst ;-)
Alleen kom ik helaas niet op de VSP en de Sandd forum, en voor die 2 bedrijven bezorg ik. Ik zie ook niet waar je hiervoor toegang moet vragen?
Ik dacht trouwens dat het niet mocht, daarom doe ik de 1 op mijn vrouws naam en de ander op mijn eigen naam, maar ik lees hier dat velen het al doen! En ik zag ook al namen van andere postbedrijven, misschien dat ik ga proberen om die er ook bij te krijgen voor dezelfde wijk.
ALS ik er al mee doorga hoor, want voorlopig vind ik de vergoeding nog te weinig, maar misschien als ik nog meer kan combineren?
Moet ik wel vroeger gaan beginnen te sorteren enzo, want nu kom ik vaak nog in tijdsnood, en bezorg vaak nog te laat. Sandd is veel strenger als VSP. 1 dag bezorgtijd en VOOR 18:00 alles binnen. Heb al 2 waarschuwingen, nog 1 x te laat en ik ben beide wijken kwijt.
Maar de laatste tijd is er gewoon heel veel dingen gebeurt, zoals die rechtszaak, het ontruimen van mijn winkel, overlijden van mijn vader, en zelf was ik ook ziek. dan zeggen ze wel, ja, dan moet je ons bellen, maar als ik denk, ik ga even een uurtje liggen, ik ga zo weer verder, en vervolgens gaat het nog steeds niet, en kantoor is al dicht?

Vraag me ook wel af of ik dit straks nog wel MAG doen, want ik zal heus wel weer moeten gaan solliciteren naar een fulltime baan van de sociale dienst (die heb ik nog niet, maar heb ik aangevraagd), en dan is het waarschijnlijk niet meer te combineren.
Maar je weet nooit hoe het gaat lopen, wie weet blijf ik nog wel een tijdje op dit forum steken ;-)
cron