Re: JMT stelt zich ook maar ffies voor

11
@postbode 21: ja TNT bezorgt nog meer h.a.h. Ook veel plaatselijke/regionale winkeliers willen nog wel eens h.a.h. laten bezorgen door TNT. Zo hadden wij in Raalte afgelopen woensdag een kledingwinkel die nota bene met een krantje uit kwam. Heerlijk om te lopen als je ca. 285 adressen heb. Maar ook de provincie Overijssel heeft nog wel eens een magazine die bezorgd moet worden. En als je maar vaak genoeg h.a,h. hebt, dan weet je precies wie een sticker heeft en wie niet.

Re: JMT stelt zich ook maar ffies voor

14
Die h.a.h. folders hebben jullie dan zeker in een schoudertas zitten en de post in je hand? Dan kun je bij elke deur
gewoon de folders uit de schoudertas halen en de post voor dat adres erop leggen en dan gewoon het stapeltje in één
keer door de brievenbus wurmen. Zit er een sticker op de deur dan pak je geen folder of foldersetje. Tenminste dat
werkt zo bij 1 folder. Bij twee folders zou ik die thuis even snel invoegen zodat ik een setje overhield en dan zou ik
alle setjes in mijn schoudertas stoppen. Ja snel invoegen kan ik wel want dat moest ik vroeger bij het Kanton jaren lang
doen dus dan word je er wel handig in. Dan de post in de fietstas of trolley en dan bij elk adres (zonder n/j of n/n
sticker) met de post door de brievenbus doen. Daar ik ook folders bezorg weet ik hoe het zit met die stickers. In de wijk waar ik woon weet ik dan ook precies wie er een sticker op de brievenbus heeft.
cron