Re: De Sanddvrouw Blog

22
Wat ben jij van plan met die Duckies @Marius?? :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Geef je dochter een abo met haar verjaardag. Hebben wij ook gedaan en dan kun je hem lekker zelf lezen. Doen wij ook! :mrgreen:

Ik wil je sowieso wel een paar duckies die we uit hebben toesturen. Hier gaan ze met het oud papier mee. Is ook zonde en jij en je dochter kunnen ze nog lekker lezen dan.

Re: De Sanddvrouw Blog

23
:oops:

een abbo? Kom je nooit meer vanaf... :roll:

Adres is Marius Langenberg, Feijenoordhaven 18, 3071rk

maar we gaan over een maand verhuizen.. uit Rotterdam.

Sandd en VSP al opgezegd... En op de Maassluise wachtlijst laten zetten...

Re: De Sanddvrouw Blog

24
Adres genoteerd. Haal je hem even weg, i.v.m. je privacy?
(misschien anders in het vervolg zoiets maar even per pm doen)
Ik ga ze even uit de krantenbak halen en ze dit weekend nog toesturen. Vandaag komt er ook weer een nieuwe. Dan doe ik die erbij. (Y)

Re: De Sanddvrouw Blog

25
Oh.. had niet eens door dat je pm kon versturen.

Weghalen? Ik zie geen verwijderknop? En wijzigen kan toch niet meer als er al iemand gereageerd heeft?

Maakt het uit.. over een maand zijn we hier toch al weg... dus als jullie ineens allemaal massaal langs willen komen voor de koffie moet je snel zijn :lol:

Re: De Sanddvrouw Blog

26
Ja, ik zie dat ik mijn berichten wel kan wijzigen, alleen na verloop van tijd niet meer.

Zou een bak zijn zeg, als er ineens 30 mensen bij je op de stoep staan voor de koffie (met cake) Je bent Frans Bauer niet!! :mrgreen:

p.s. Ik heb er al een stuk of 10 gevonden. Ga zo nog even in de garage kijken, want tussen de kranten zit vast ook nog wel een en ander.

Ik bewaar ze in het vervolg wel even voor je. Zodra ik er dan een stuk of 10 heb, stuur ik ze naar je toe. (We hebben ook de DD Extra en sinds kort de Katrien = Leuk voor je dochter)

Re: De Sanddvrouw Blog

27
@Marius

en wat nou met je gesprek bij postnl... nog iets van gehoord?
ben je aangenomen ga je weer verhuizen.
je bent me er een marius!

wist je dat een maand geleden niet, ;)

zolang de sanddvrouw blog niet doorgaat ( zo toch bij het onderwerp beland..)
ga je nu een blog maken met je verhuis perikelen? :lol:
cron