Re: De Sanddvrouw Blog

33
Dag mensen

Ik stop met de Sanddvrouw blog.
Het lukt mij niet om weer met die web site te werken, de Sanddman had er ook al problemen mee en die stopte mede ook daarom.
Jammer ik vond juist zo leuk om te doen, sorry!

Groetjes van de sanddvrouw.

Re: De Sanddvrouw Blog

35
slagvaardige schreef:Hey Elisa, waarom schrijf je niet je ervaringen hier? Desnoods onder een nieuwe topic. Ik vond ze altijd zo leuk om te lezen. Ik weet niet wat Ief ervan vind?
Wat mij betreft is dat prima. Elke blog zou zelfs in een apart topic kunnen zodat de reacties ook bij het bijbehorende bericht passen. Als daar behoefte naar is zou er zelfs ook een apart deel van het forum voor gecreerd kunnen worden.

Re: De Sanddvrouw Blog

36
O ja dat zou ik leuk vinden, dan zouden we een apart hoofdstukje moeten maken hier! Dan is het ook makkelijk weer terug te vinden voor iedereen.
Ja ik baalde zo, na mijn vakantie wilde ik vrolijk verder maar deze weblog gaf steeds problemen vooral met inloggen , ze waren ook bezig met die website dus daardoor zijn al mijn voorgaande blogjes verdwenen, maw ik kan ze niet en nergens meer terug vinden.
De sandd man had dit ook steeds en ik snap nu goed dat de lol er dan snel af is.

Dus ja ik wil wel door met mn verhalen!! Als jullie maar me even zeggen waar ik ze kan plaatsen dan komt alles weer goed.

Groetjes van Elisa
cron