Kelvin stelt zich voor !

1
Hallo beste postbezorgers.

Ik ben Kelvin ter Maat. Ben 22 jaar oud en ben geboren in Apeldoorn. Ondertussen woon ik nu in het altijd mooie achterhoek zoals ze het zeggen. In het plaatsje Doetinchem. Ik werk bij een subcontractor Van Osch uit Ulft. Die weer voor de TNT post in Doetinchem werkt. Ik ben nu net 2 maanden in dienst en het bevalt mij echt super ! Kan er niks anders van maken. Heb een vriendin. Woon verder nog niet samen maar is wel de bedoeling dit jaar. Verder heb ik nog hobbies Competitie darten. En voetbal kijken stappen en met de jongens wat leuks doen. Ooit is het mijn droom (hoop dit jaar) Om voor mij zelf te gaan beginnen.

Tot zoverre mijn voorstelling aan jullie !

Re: Kelvin stelt zich voor !

3
Hallo Kelvin,

Heb je een grote wijk voor TNT? Hoe lang doe je over die wijk? Hoe ben je op het idee gekomen om voor TNT te gaan bezorgen? Wilde je achter de geraniums vandaan (grapje)? Heb je al die Honig mixen bezorgd (die van de tv. 'aan tafel').
Je moet zeker ook de Karweifolders, AH en C1000 folders bezorgen? Blij dat wij die er bij Sandd en SMN niet bij hebben. Ik bezorg op de maandag al genoeg folders. Heb je liever niet tussen de post in zitten. Veel te veel gedoe. Die folders doe ik liever apart. Extra wandeling is goed voor de conditie en de lijn. Al heb ik dat laatste beslist niet nodig.

Re: Kelvin stelt zich voor !

4
Haha nou ik zal jullie zo zeggen. Ik breng dus van dinsdag t/m zaterdag pakketten rond. En ik heb een route van elke dag ongeveer tussen de 120 a 160 stops. Dus kwa tijd ben ik lekker bezig. De route die ik rijd bestaat uit 5 dorpen. Ruurlo, Borculo, Haarlo, Geesteren & Gelselaar. Met Ruurlo en Borculo ben ik het langst bezig dat ik vooral allemaal buitenaf gebied. Haarlo is heel klein ben je met 30 minuten ongeveer wel klaar mee. 's Ochtends mag ik pas om half 10 beginnen met laden. En vervolgens rond half 11 ben ik dan bij de eerste klant. Ik doe er ongeveer 5 a 6 uurtjes over om de gehele route te rijden. Maar Jullie brengen dan alleen maar post rond ? En nee die honig pakjes krijg ik niet :P. Ik zit hele dagen op de weg. En heb alleen maar grote pakketten.
cron