Henriette stelt zich opnieuw voor

1
Hallo allemaal,

Vorig jaar 6 september stelde ik me op dit forum voor als postbezorgster voor Sandd. Ruim 3 maanden heb ik met veel plezier bezorgd totdat er bij mijn eerste bevolkingsonderzoek borstkanker werd geconstateerd. Gelukkig nog maar in de beginfase maar na de operatie kreeg ik wel 33 bestralingen en was het afgelopen met bezorgen. Omdat ik toen nog maar kort op het forum was ben ik stilletjes verdwenen maar vorige week heb ik me weer aangemeld bij Sandd. Helaas is de wijk die ik had (mijn eigen buurt) overgenomen door iemand die Selektmail er al bij heeft en er niet gauw mee zal stoppen. Nu heb ik een grote wijk een paar kilometer verderop gekregen (bijna 500 afgiftepunten) en mijn eerste bezorgdag (afgelopen vrijdag) viel me niet mee. Mijn conditie is nog niet wat het geweest is maar het bezorgen vond ik weer erg leuk en als jullie kijken bij post bezorgen/wat ik vandaag toch meemaakte zal dat nog duidelijker worden. In ieder geval ben ik blij dat ik er weer bij ben en hoop ik dat ik het ondanks de zwaarte van de wijk vol zal kunnen houden.
cron