weer een nieuwe erbij!

1
hallo allemaal, ik zie er al bekende namen bij staan, leuk!
ik ben dus Janny en woon in Bleskensgraaf, getrouwd en 2 kinderen, 5 jaar voor selekt mail gewerkt
op het moment even niet een vaste bezorger, (invallen en vak. bezorger)
Er gaat vast wel iets komen wat bij mij past

Re: weer een nieuwe erbij!

2
Welkom Janny,

Ook ik ben een ex-Selektmail bezorgster en woon in Roosendaal. Deed het werk bijna 3 jaar met plezier. Ben ook getrouwd en heb 2 kinderen waarvan 1 met zijn eindexamen bezig is. We hebben ook huisdieren, een oude gezonde Sheltie van bijna 13 jaar en een voliere met een heleboel vogels. Ook de buiten vogels vergeet ik niet. Nu geniet ik van al die jongen vogels.
Het buiten werk bevalt me goed want het verveelt nooit. Begin juli start ik met het bezorgwerk voor Sandd in mijn oude wijk. Ook voor jou hoop ik dat je snel een vaste wijk hebt.

Re: weer een nieuwe erbij!

10
@Janny

Verbaasde mij ook. Ik had inderdaad die foldertjes huis-aan-huis. Eerst had ik helemaal niet gelezen wat er stond, dacht dat het voor postbezorgen was. Later zag ik ineens dat het voor weekbladen was. Is mij verder niets van bekend.

Gisteren heb ik me toch weer aangemeld voor postmedewerker zoals dat tegenwoordig heet bij TNT of Post.nl. De enige reden is het geld. Bij Sandd werk ik omgerekend voor maximaal € 2,50 netto per uur en dat vind ik zo langzamerhand niet meer te doen. Ik heb daarvoor vrijheid en een hele leuke wijk maar als je dan ziet dat je bij Post.nl begint met € 8,62 bruto per uur, de 1e 6 jaar ieder jaar loonsverhoging krijgt, vakantie geld, 4 weken betaalde vakantie, doorbetaling bij ziekte, bedrijfskleding en evt. tantieme, dan moet ik het toch weer proberen.
cron