Re: Jane stelt zich voor

23
Jane, als je met zijn drietjes op een heel drukke dag bij Sandd 5000 stuks krijgt, dan krijg je er dus per man zo'n 1660 stuks. Dat is vet veel. Ik dacht dat ze bij Sandd alleen nog maar 2 wijken mochten doen. Ik had ook 3 wijken en
moest er een inleveren omdat men zonodig iemand van DHL moest aannemen. Dat had het hoofdkantoor zo maar even beslist (dat je maar 2 wijken mocht hebben). Ik kon mijn 3 wijken best aan. Ik heb me toen meteen maar als de ultieme vervanger aangemeld. Stiekem hoop ik dat die nieuwe er naar een korte periode mee stopt. Krijg ik mijn 3e wijk weer
terug. En dan houd ik hem ook. Zeker nu ik weet dat er mensen toch nog 3 wijken mogen hebben en dat ik een grotere
plaats dan het mijne. Hoeveel afgiftepunten hebben jullie dan samen? In het hele dorp zijn er zo'n 1015. Kennen jullie elkaar dan zo goed? De ene ken ik een klein beetje en de nieuwe nog helemaal niet. Die komt ook niet uit dit dorp. In zijn
dorp waren er kennelijk al voldoende mensen van Sandd die geen zin hadden om op te stappen. Zijn dorp is ook klein.
cron