Re: Hoi, ik bezorg ook post

3
ief schreef:Goed bezig met de nieuwe naam. Krijg je daar als postbezorger nog een soort briefing over van tnt, "vanaf nu moet iedereen postNL zeggen"? Veel plezier in ieder geval hier op het forum!
Persoonlijk vind ik de nieuwe naam niet zo sterk, het is toch een internationaal postbedrijf? We bzorgen tot in China. Dat terzijde. Een briefing, we kregen een mooi boekwerk, met een verhaal van de nieuwe ceo, wetenswaardigheden over de totstandkoming van het logo, de middenpagina's vertelden wanneer we nieuwe kldeing kregen, hoe de vocie mial in te stellen, over de e-mail en nieuwe viste kaartjes.

Re: Hoi, ik bezorg ook post

4
ief schreef:Goed bezig met de nieuwe naam. Krijg je daar als postbezorger nog een soort briefing over van tnt, "vanaf nu moet iedereen postNL zeggen"? Veel plezier in ieder geval hier op het forum!
Hoi, ief, mag ik als postnl'er toch op tnt forum?

Re: Hoi, ik bezorg ook post

6
Geertjan schreef:
ief schreef:Goed bezig met de nieuwe naam. Krijg je daar als postbezorger nog een soort briefing over van tnt, "vanaf nu moet iedereen postNL zeggen"? Veel plezier in ieder geval hier op het forum!
Hoi, ief, mag ik als postnl'er toch op tnt forum?
Als het goed is kan je er nu op.

Re: Hoi, ik bezorg ook post

8
En ik ook Geertjan, ik werk al meer dan 5 jaar voor Sandd. Heb ook meer dan 5 jaar voor Selektmail gewerkt en hoop nu nog op een vaste wijk bij Netwerk VSP geaddresseerd. Ik heb inmiddels al 2 jaar vakantiewijken bij dat laatste bedrijf gelopen. Dit jaar mag ik ook weer in week 37. Nu hoop ik toch zo dat dan net de Zie van Ziggo bezorgd moet worden. Zou toppie zijn, want ik heb dan een wijk van ruim 710 afgiftepunten. Omdat ik bij de concurrent werk kan ik niet bij PostNL (TNT) werken maar anders. Ik ben dol op post bezorgen en mis het toch wel op de donderdagmorgen (zoals je weet is Selektmail gestopt). Zou ik een vaste wijk van VSP post krijgen dan kan ik op donderdag weer lekker aan de slag.
Bezorg jij alleen post of ook pakketjes? Ik bezorg naast post ook pakketjes (Selektvracht) en folders voor (Netwerk VSP). Ben daar aardig goed in moet ik toegeven. Ik krijg geen tot nauwelijks klachten. Dat geldt ook voor het bezorgen van de post. Als het lekker weer is loop ik gewoon te genieten. Zeker als het lekker veel is en bijna huis aan huis (maar niet te zwaar) want dan kan ik lekker met de trolley aan de wandel. Goed voor het humeur en de conditie.

Re: Hoi, ik bezorg ook post

9
Geertjan schreef:IK ben Geertjan. Ik bezorg voor postNL. Dit doe ik al weer bijna twee jaar. Ik wilde wel eens weten weten wat er leeft onder bezorgers in het algemeen en bezorgers van postNL in het bijzonder.
Loop je al 2 jaar voor PostNL? Lijkt me sterk, want dat bestaat pas een week ofzo.

Ik blijf voorlopig nog wel even TNT zeggen, dat staat ook op al m'n kleding. Meestal als ik ergens aanbel met een pakje (of aangetekende) zeg ik trouwens "de postbode!" en niet TNT of PostNL, want menigeen is de draad al kwijtgeraakt door al die veranderingen. PTT, KPN (= Koninklijke PTT Nederland), TPG (= TNT Post Group), TNT en nu dus weer Post NL.

Re: Hoi, ik bezorg ook post

10
@ Postbode7

ik bezorg post, geadreseerd en ongeadresseerd. En ook pakkjes., alleen als ze door de brievenbus kunnen. Dit laaste is soms alleen in theorie het geval. Ik loop in oude stadswijken. Nog niet alle brievenbusssen zijn aangepast aan het standard brievenbusformaat. Is dat wel het geval, dan schuif ik het pakket er zo in., anders moet ik een formuliertje invullen waar op staat waar het pakket af te halen is, bij de buren of op het postkantoor.

@newman,
Jja, ja ik weet het, ik werk dus al bijna tweejaar bij TNT en twee weken bij postNL.
hoe je het ook went of keert we zijn collega's.
cron