Terug van weggeweest

1
Al jaren heb ik post bezorgd voor Selekt Mail, totdat het bedrijf overgenomen werd door Sandd. In eerste instantie kon ik mijn wijk(en) niet houden en ook geen andere krijgen, dus ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Vanaf augustus bezorg ik nu voor Sandd, via hetzelfde depot als bij Selekt Mail. Wel zo netjes om me even opnieuw voor te stellen vond ik.

Mijn naam is Inge en ik ben inmiddels... oud genoeg om nog uit eigen ervaring te weten dat M&M's vroeger Treets en Bonitos waren! Ik bezorg nu 1 (grote) wijk die bij mijn voordeur begint, hoe makkelijk wil je het hebben. Eerst alleen op de dinsdag en sinds afgelopen week ook op de vrijdag. Meestal doe ik de wijk met de trolley, wat een wandeling betekent van zo'n 2 tot 2,5 uur. Ondanks dat het geen dikke verdienste is doe ik het werk toch met heel veel plezier en ik hoop dat dat voor velen van jullie ook geldt :D

Re: Terug van weggeweest

2
Welkom terug Inge,

Leuk dat je in je eigen straat met bezorgen kan beginnen. Scheelt een heleboel tijd met herladen want die Sandd post is me toch een grote zware berg post elke vrijdag.
Ook ik heb na Selektmail een tijd zonder gezeten en ben blij dat ik weer mijn oude wijk terug heb.
Je gaat het toch missen na verloop van tijd.
cron