Voorstellen Jop

1
hallo
ik ben jop envelop ik werk niet bij sandd maar al meer dan 5 jaar bij post nl.ik ben hier terecht gekomen via iemand van een ander forum.ik vind het leuk om berichtjes te lezen/schrijven met anderen

Re: Voorstellen Jop

7
negatief!! het word er allermaal niet gezelliger op en hoe ze die postbodes er allemaal uit werken.... daar word ik niet echt vrolijk van.en dan die geo route die er aan komt.het is dat ik al op leeftijd ben,anders zou ik haast nog een andere baan gaan zoeken.alhoewel het werk op zich vind ik nog wel leuk.lekker buiten in beweging.als er teminste geen 4 hah folders bij zitten zoals gisteren

Re: Voorstellen Jop

9
Het lijkt er voor de bestaande postbodes inderdaad niet gezelliger op te worden. Mijn postbode die mij heeft ingewerkt, is er 'ziek' van, hij verlies zijn baan zoals hij dat jaren gekend heeft en maakt soms een radeloze indruk, wil gewoon fulltime blijven werken, maar dat zit er niet in, waarschijnlijk zal hij op zoek moeten naar iets anders, maar dat zal niet echt kansrijk zijn. Ik leef met hem mee.
___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11

Re: Voorstellen Jop

10
Yups Frank
Hier loopt er ook eentje die het gevoel heeft of hij gedeeltelijk arbeidsongeschikt is bevonden.
Triest om te zien, na 20 jaren vol liefde te hebben gewerkt komt hij nu zoals hij zegt met tegenzin zijn bed uit.
cron