Voorstellen en een vraag

1
Hallo allemaal,

Ik krijg as. donderdag voor het eerst de post van Sandd om te sorteren en vrijdag zal ik dat dus bezorgen.
Ik heb 1 wijk (niet groot 323 afgifte punten) en het zal mij benieuwen hoe het zal gaan.

Ik heb al het een en ander gelezen hier, dus dat zal wel goed komen.
Nou vraag ik me alleen af hoe jullie met dit extreem koude weer je handen warm houden.
Ik weet dat ze bij tntpost van die handige handschoenen en wanten ineen hebben. Lijkt me ideaal.
Maar waar kan je die kopen? Ik heb al via google gezocht maar kon niet echt iets vinden dus ik vraag het hier maar.
Ben benieuwd hoe jullie dat doen want ik heb geen zin om van die ijskoude handen te krijgen.
En met handschoenen lijkt me ook niet echt handig, maar ja als het vrijdag nog steeds zo koud is moet het maar.

Groetjes van Kersenkind

PS ik kan niet op de Sandd postbezorgers komen, dus zou fijn zijn als daar even naar gekeken wordt. Alvast mijn dank hiervoor

Re: Voorstellen en een vraag

5
Handen warm houden....

Het eerste jaar heb je veel koude handen. Daarna steeds minder. Je zult jezelf moeten harden. TNT heeft handschoenen zonder toppen. Klinkt mooi, maar alleen de toppen worden koud! Dus dat heeft eigenlijk weinig nut. De ANWB vrkoopt wanten waarvan je de top kunt openklappen. Zelfde opmerking. Gewoon aan de kou wennen.

Sandd heeft geen huis aan huis (boze tongen beweren: 'is alleen huis aan huis') dus dat is je geluk. Je doet gewoon normaal dikke fleece handschoenen aan en leert jezelf de brieven 'van de bundel af te pellen'.

Krijg je toch nog berekoude vingers dan kan je maar 1 ding doen (tere zieltjes even iets anders gaan doen aub) en dat is je hand in je broek duwen en tussen je bovenbenen (of nog iets hoger) duwen. Een warm plekje met veel warmte overdracht zonder dat je kritische organen teveel afkoelt.
Soms MOET je je handschoen uitdoen. Dan stop je hem tussen je eerste en tweede kledinglaag in. Daar wordt ie lekker warm en je weet altijd waar ie zit. Plus: een losse handschoen kan uit je zak sukkelen. Onder je kleren valt ie niet zo gauw uit.

Er bestaan zakjes met klik kristallen. Als je op de klikker drukt gaat de vloeistof uitkristalliseren en daarbij komt warmte vrij. Te koop bij vissers zaken meen ik.

Re: Voorstellen en een vraag

6
88CE schreef:
ief schreef: Ik zal je ook toegang geven tot het sand gedeelte. Veel plezier op het forum (Y)
Ohh ja, ik wacht al 2 weken op toestemming :cry:
sorry, er kan wel eens iemand tussendoor glippen. een prive bericht doet vaak wonderen ;) als het goed is kan je er nu in.

Re: Voorstellen en een vraag

7
jan272 schreef: Er bestaan zakjes met klik kristallen. Als je op de klikker drukt gaat de vloeistof uitkristalliseren en daarbij komt warmte vrij. Te koop bij vissers zaken meen ik.
Klopt, alleen je handen zijn maar 5 minuten warm wat een dure hobby word.
Je alternatieven hierboven werken geweldig, al kan ik me voorstellen dat niet iedereen op "die"plek zijn vingers gaat warmen.
Onder de oksel als mogelijk is, dat is de beste plek.

Kersenkind kom op, geniet en niet aan kou denken dan ben je al warm genoeg (Y)

En anders in de leer bij Tobo2011, die bezorgd het liefst in Siberië
Laatst gewijzigd door 88CE op 04 feb 2012, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Voorstellen en een vraag

9
@kersenkind
Welkom en succes op je eerste werkdag!
als je de winterperiode doorloopt is alle temperatuur erna een makkie :P
van sandd heb je handschoenen met want/ open vingertoppen ineen...
gewoon even op je depot scoren.

@jan272

ben blij dat jij de post niet bij mij aan huis bezorgd :idea:

Re: Voorstellen en een vraag

10
meestal warm je je vingers pas als je de laatste brief bezorgd hebt. eerder heeft toch geen zin.
vanmiddag kon ik mijn handen warmen aan een donkergroene voordeur die in de volle zon stond.
en als er helemaal geen andere optie meer over is... extreem weer vraagt om extreme oplossingen. je moet iets. ik kan moeilijk de eerste de beste hond die ik tegenkom slachten voor zijn bont....
cron