Bedrijf tijdelijk naar een ander adres

1
Hier is een bedrijf dat vanwege een verbouwing naar een ander adres is gegaan. Ik heb bij Sandd aangegeven dat zij misschien het bedrijf kunnen attenderen dat er doorstuur services is. Maar Sandd geeft aan iedereen het wel weet over de mogelijkheden. Dat denk ik niet, veel mensen weten niet dat er nog meerdere postbedrijven actief zijn. Nu heeft het bedrijf via PostNL wel een doorzend services afgesloten. Maar bij Sandd dus niet. Nu zie ik blauwe enveloppen retour gaan. Ik denk dan: straks krijgen zij een hoge boete van de Belastingdienst omdat ze de rekeningen niet meer krijgen. En bedrijven hebben het al moeilijk genoeg. Ik heb het bedrijf netjes geïnformeerd over de post. Volgens het bedrijf laten ze wel degelijk de post doorsturen? Niet dus. In Sandd de Bode staat dat wanneer je zelf de post brengt naar het nieuwe adres dat service gericht is! Dus kennelijk mag het wel :lol: Maar als jij dat steeds doet loopt Sandd wel de kosten mis: Als de geadresseerde een doorzendservice gebruikt dan kunnen ze daar ook weer geld aan verdienen toch?

Ik vraag me af wat er op het poststuk komt te staan als het doorgestuurd wordt bij Sandd? Bij PostNL komt er een sticker op. Doet Sandd ook zo iets?
cron