Re: Verhuizingen

21
Sannd wil juist niet dat je op naam bezorgd.

Het is de verantwoording van de oude bewoner dat zij zelf iedereen op de hoogte brengt van de verhuizing.
En misschien heeft de oude bewoner wel iets geregeld met de nieuwe bewoner, bijv. nasturen.
Dat heb ik al vaker gehoord in mijn wijk.
Nee, daar ga ik niet tussen zitten.

Net zo min wil Sandd dat je post zonder huisnummer (waarvan je de mensen wel kent) bezorgd.
Daar hebben ze me bij aanname duidelijk op gewezen.
Prima, als zij dat zo willen ....
Groetjes, Annelies

Re: Verhuizingen

23
Het gaat er toch niet om wat Sandd wil....jij bepaalt toch, hoe je bezorgd.
Ik zie het als een stukje service, ongeacht of het bij mijn functie hoort. Vroeg of laat pluk ik er de vruchten van.
De mensen reageren er positief op en daarmee onderscheid ik me dus van de rest! :D
Persoonlijk wil ik ook geen post van de vorige bewoners op mijn deurmat......

Re: Verhuizingen

25
@Geertjan

Ja, natuurlijk net als Geertjan geen post in een onbewoonbare woning bezorgen!
en voor de Sanddbezorgers: daar heb je retourstickers voor.
dan gebruik je de retoursticker...brievenbus dicht ... ;)
o.v.v. woning = leeg ;)

Re: Verhuizingen

26
Ik heb in beide postwijken die ik nu loopt erg veel met verhuizingen te maken van bewoners. Heb slechts 1 bewoner meegemaakt die het personelijk doorgeefde dat ze gingen verhuizen. Dusja enigste wat ik dan doe is een stickertje er op en zet er doodleuk op *verhuist per 00/00/00* :roll:
Mag niet naar de namen kijken, maar doe het onbewust toch wel, zeker met de belasting en bankafschriften. Ziet nog erg vaak dat mensen gaan verhuizen en het belangrijkste vergeten.
Heb ook wel eens met winkels dan ken ik ze niet vinden, vraag je het nabij 1 andere winkel en dan kijken ze je aan alsof ze water zien branden. Dus soms moet je echt wel op de naam kijken en zeker als je bij de gehele straat geen huisnummerbord ziet. :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Verhuizingen

28
postbode21 schreef:@har099bezorger

dat is toch een leuk onderdeel van het postlopen vind ik,
als alle post van een leien dakje gaat wordt het saai..
enig denkwerk kan geen kwaad van tijd tot tijd ;)
:lol: ik krijg meestal zo robotachtige gevoel als alles het zelfde gaat.
(Y) maar je hebt gelijk!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Verhuizingen

29
Dat vind ik nou juist ook het leuke aan post bezorgen, dat gepuzzel en dan vooral de voldoening die het geeft als je uiteindelijk de post toch in de goede bus weet te stoppen.

Zo had ik pas post voor nummer 87 in een straat met 26 huizen. Maar via de naam kon ik toch de post goed bezorgen.
Ook heb ik al een paar keer post gehad waar alleen een naam en een postcode zonder huisnummer op stond. Dan is het een gepuzzel om binnen dat postcodegebied de namen op de overige post en de naambordjes te vergelijken met de te zoeken naam. Maar ook dit is gelukt en dat geeft een fijn gevoel.

Re: Verhuizingen

30
Ik bezorg ook veel op naam...laatst had ik een hondenmagazine, waarop een verkeerd huisnummer stond, maar dankzij de naam wist ik waar het bezorgd moest worden.
Altijd weer kicken als het lukt en een tevreden klant!
cron