Re: De avonturen van Cray.

41
Hallo Cray, die kranten bezorg je vast voor Axender (niet Axander) en de folderpakketten voor Netwerkvsp (Spotta). Daar bezorg ik ook voor. Moest je veel folders invouwen? Meestal zie je op de site van zowel Axender als Spotta op vrijdag wat je voor het weekend te wachten staat. Ik vind dat wel prettig. Succes voor komend weekend wat folders betreft. Welke krant bezorg jij? Hier krijgen we het Kanton en de Oosterhout. Soms val ik wel eens voor een collega in wat kranten betreft. Liefst in de zomer. Krijg je nog € 2,50 extra ook omdat je een extra wijk loopt. Bij Axender verdien je redelijk. Ik heb daar 2 wijken van resp. 226 en 229 afgifteadressen maar houd nog een stel folders over. Die gaan nu de container in voor de fanfare. Die staat ergens in ons dorp. Op zondag rijd ik er met de auto langs (voordat ik naar mijn moeder ga) en leg een stapel of 2 in die container. Maar wel nadat ik keurig mijn wijken gelopen heb. Heb het aantal al aan laten passen omdat ik er wel erg veel overhield maar ze pasten mijn salaris ook aan en nu zeg ik er dus niets meer van en is de fanfare er goed mee. Die krijgt weer geld als de container vol en wel opgeladen en gewogen wordt. Kunnen ze muziekinstrumenten, kleding e.d. van kopen. Win win situatie. Ik van mijn restanten af en zij extra geld. Hoeveel afgiftepunten heb jij?
Dit waren dan de folders. Hoe groot is jouw postwijk? Volgens mijn lijst (Sandd) blijk ik 376 afgiftepunten te hebben. Zal wel, heb ze nooit echt geteld. :lol: Kijk ik net in de map wat lijsten terug en nu valt me toch op dat het aantal afgiftepunten op een of andere mysterieuze wijze is gestegen. En dat terwijl er helemaal niets bijgebouwd is. Dat moet nog komen. Had ik in september 347 afgiftepunten en nu 376. Waar komen die 29 huizen toch vandaan? Is Hans Klok bezig geweest? :D
cron