Re: De avonturen van Cray.

31
@Cray

Ik ben benieuwd naar je gruwelijke krantenwijk :D

tip.. zet je fiets halverwege de straat en loop dan vanaf je fiets zo mogelijk een rondje in de straat.
bijvb.. je bundel gaat van 1- 31 en 30-2

zet je fiets bij huisnummer 15 15..
begin je loop met nr. 15 loop van 15 - 1 + 2 - 30+ 31 -15..
en dan ben je weer terug bij je fiets.

Je hebt de hele tijd je fiets in het oog. en je bent er niet zo ver vandaan als je aan het eind van de straat bent aangekomen.
kan je me volgen Cray?

Re: De avonturen van Cray.

32
Het leest allemaal heel leuk Cray. Ik hoop dat je het zelf ook zo ervaart.
Ik vind het bezorgen een stuk prettiger sinds ik mijn post ook nog in binnentassen doe (van Lidl) die je bij Sandd nou eenmaal niet krijgt. Ik doe de binnenriem van de fietstas meestal door de hengsels heen zodat iemand niet snel de hele tas eruit kan trekken, en sowieso moeilijker bij de post kan. Bij nat weer vouw ik de tassen ook nog om en trek ik de binnenriem minder strak aan.
In de ene wijk zet ik overal mijn fiets op slot, in de andere eigenlijk totaal niet.

Re: De avonturen van Cray.

33
Nou Cray, dat was schrikken (met die stapels kranten en folders). Je zult wel gebaald hebben. Ik vind jouw stukjes best leuk hoor. Sorry voor het verbeteren de vorige keer. Ik was toch wat te enthousiast bezig. Kreeg ik van sommige collega's toch wel commentaar. Jammer dan. Maar jij schreef dat je ervoor open stond vandaar dat ik het deed. Maar blijf gerust verder gaan met jouw blog en met het bezorgen van de post.

Re: De avonturen van Cray.

35
Hallo,

Ik was heel erg ziek en druk bezig met mijn werk als verkoper
maar ik vindt bezorgen nog steeds extreem tof alleen ben ik gisteren bijna om het leven gebracht door
een extreem gevaarlijke politiehond/pitbull/menshondaap maar daar scrijf ik later meer over dus blijf wachten op een ruim 2000 WORDEN BLOGPOST!
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: De avonturen van Cray.

36
Okee daar ben je gelukkig weer. Ik las een verontrustend bericht op je FB pagina dat je door je benen was gezakt. Helaas heb je de boel zo ingesteld dat alleen vrienden een bericht aan je kunnen sturen.
Hoezo door je benen gezakt? Teveel werk aangenomen? Afijn, we kijken weer uit naar je avontuur. (Y)
Laatst gewijzigd door RedSquirrel op 27 okt 2014, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: De avonturen van Cray.

37
RedSquirrel schreef:Okee daar ben je gelukkig weer. Ik las een verontrustend bericht op je FB pagina dat je door je benen was gezakt.
Teveel werk aangenomen? Afijn, we kijken weer uit naar je avontuur. (Y)
Goed gezien dat klopt maar meer daar over later.
Stalker :P
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)
cron