Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

631
10 jaar wow!! Gaaf meis! Dat hoop ik te halen maar als er tzt ander werk losbarst ben ik erbij.
Ja ik ga de fotos overzetten dan zien jullie ook eens wat haha!

Buitengebieden doe ik niet meer, heb dat voor Metropost en SMN gedaan en het wel gehad. Pfff. Wel dubbelen in de zin van wijken hier dichtbij dat is te doen. Maar Post Nl zit hier dicht nu.
Maar wie weet , dan pak ik dat aan.

Er is veel wisseling bij Sandd dat valt mij ook op dat er veel al zijn afgehaakt. En de winter moet nog komen haha!
Metropostb is bijna exit dat loopt zo slecht daar wil je niet weten. Blij dat ik daar weg ben.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

632
Na de mafste buschauffeur is hier een gekte ontstaan, men wilde nu van alles in de krant zetten, de fluitende stratenmaker, de dansende taxi chauffeur, zingende postbode etc etc.
Nou dit vind ik niet leuk, iemand heeft mij genomineerd als de zingende postbode. Men mag zelfs stemmen op welk beroep en wat hij zij zoal doet tijdens werken.

Laat het een sisser zijn. Ja ik geef toe dat ik vaak loop te galmen door de straten, mee joelend met mn muziekje( laag decibel V en O).
Daarbij heb ik meteen de honden en katter verschrikker op zak......hoef maar een regel te zingen......


Stelletje zuurpruimen hier trouwens, maar dat drukt mijn humeur niet. We hadden vandaag grote vrienden loterij enveloppen met verassing. Dus ik begon maar blij er eentje te overhandigen zegt dat mens ...zal wel weer die gore chocola zijn.

Geef haar voordeel van de twijfel.

En weer van die belachelijke luchtdoosjes erbij. Afschaffen dat spul meteen.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

634
Vrijdag de 21 e nov

Ik lees overklemmen en verticalebrievenbussen pincetten en pleister s en denk...o my o my.
Ik heb 1 straat met klemmende verticale brievenbussen......vast jaren 30 mode want t zijn jaren 30 huizen.
T is een crime want met 1 hand kun je dan niet floppen( post in de gleuf duwen(
Je wordt handig met de jaren maar deze blijven idd een crime. In de andere straten zitten de brievenbussen vrij hoog naast de voordeur. Met zucht gelukkig gewone kleppen.
Dan zijn er nog de bukkers.......moet je bijna op je knieeen.
Met natuurlijk de beroemde borstels erachter, wat de meesten ook nu hebben tegenwoordig.
Natuurlijk heb ik mn handen wel s opengehaald maar louter aan de scherpe post/papier.

Vandaag was het zonnig echt genieten. En warempel kreeg ik heerlijke koffie aangeboden bij de Pizzeria.
Later een appel bij de groenteboeren blokje kaas bij de kaaswinkel. Bij de kapper liep ik snel door want wil mn lange manen nog niet kwijt.
T is nu een echte La Paay look....uche uche....alleen t haar dus.
De winkelstraat is smiddags veel leuker dan op de ochtenden dus ik weet wat me te doen staat!!
Meestal ben ik rond 9 of half 10 klaar maar deze dame gaat het anders doen.......justum deze dame gaat gewoon lekker smiddags!!
Zeker in de koude tijd want het was nu gewoon heerlijk!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

636
Ik snap niets van deze website ...nog niet. Dus met veel aarzeling toch even jullie vertellen , ja ik bezorg nog steeds post bij Sandd. Maar veel lol had ik er niet inlaatste tijd. Postlopen op zich vind ik heerlijk maar al het gedoe eromheen niet. Dan gaat het over UWV, je suf solliciteren, dat moet, en zero reacties of de welbekende.
Mij hebben ze op de korrel en elke scheet moet ik verantwoorden. Rotterdam is erg maar hier idem.
Moe leeg wordt je, al je creatieviteit beland ergens diep onder de grasmat.
Zo ook de lust om mn belevenissen te vertellen van de rondes in mn wijk.
Ik zeg ook sorry tegen jullie dat ik even af ben gehaakt maar het komt wel terug.
Groetjes !!!!!!!!!!!!!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

637
elisa schreef:Ik snap niets van deze website ...nog niet. Dus met veel aarzeling toch even jullie vertellen , ja ik bezorg nog steeds post bij Sandd. Maar veel lol had ik er niet inlaatste tijd. Postlopen op zich vind ik heerlijk maar al het gedoe eromheen niet. Dan gaat het over UWV, je suf solliciteren, dat moet, en zero reacties of de welbekende.
Mij hebben ze op de korrel en elke scheet moet ik verantwoorden. Rotterdam is erg maar hier idem.
Moe leeg wordt je, al je creatieviteit beland ergens diep onder de grasmat.
Zo ook de lust om mn belevenissen te vertellen van de rondes in mn wijk.
Ik zeg ook sorry tegen jullie dat ik even af ben gehaakt maar het komt wel terug.
Groetjes !!!!!!!!!!!!!
Ik belandde hier toevallig na lange tijd en ik wil je veel sterkte wensen met alle UWV-perikelen.
Laat je niet afbranden hoor! Het UWV zegt op een bepaald moment dat je 'vanaf nu elke baan moet accepteren die ze aanbieden.'
Nou, kom maar op dan met die banen zou ik zeggen!

XXX
RedSquirrel
(tegenwoordig in vaste dienst bij SANDD).
cron