Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

594
Hallo allemaal

Ja ik bezorg nog steeds hoor maar had heb een drukke periode, en zat even zonder internet dus ja dan wee t je t wel.
Ik doe vaak met de loopkar de post ipv de fiets afgelopen maanden, ik ben een loper en met al dat lekkere weer was t geen straf.
Even 1 week non aktief maar mn duim is bijna genezen de brandwond(dol op koken euhm....) nog niet. Die gaat steedsopen en je onderarm is een rotplek.
Hebeen heerlijk wijk zeg ik nog steeds na 1 jaar. Om te fietsen en te lopen gewoon ideaal. Geen rare mensen of gestoorde honden. Wel schilders nu aan de gang dus erg opletten dat je niks vast pakt of aanraakt.
De gasmannen zijn klaar met de straten dat was wel gedoe even.
Zo begon dat idee om met de kar te gaan ipv de fiets.
In deze wijk ben ik nu ook het gezicht van de post zozachtjes aan geworden. In andere wijken nog vaak de vraag, kom je niet meer? Doe je nog wel de post?

Dan zie ik andere sandd bezorgers door mn oude wijken gaan. En denk o wat bof ik!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

596
@Elisa, eindelijk!!!
We maakten ons echt zorgen hoor. Het was een raar gevoel dat je zo'n lange tijd verdwenen was.
Hopelijk maak je weer eens een blogje als je je goed voelt.
Tegen slecht helende wonden bestaat een soort wondermiddel: een schuimverbandlaag met zilverzouten.
Bij de apotheek onder de merknaam Allevyn, van Smith & Nephew. Het is erg prijzig maar misschien kun je het er met je huisarts over hebben.
Hopelijk heelt het weer gauw. Fijn dat je er weer bent!
cron