Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

581
Dinsdag de 18 e maart

Zo daar zijn we weer, t wordt een beetje saai hier met de blogs ehm wie doet t nog?

We hebben fantastisch weer te pakken en raken te verwend vrees ik.
Want men was is veel buiten en je krijgt zo meer contact met de bewoners. Er wordt wat af gebept af en toe.
Het is relaxed maar o jee de straten worden alweer opgebroken en tja dan is het gewoon minder om te bezorgen. Hoop maar dat ze niet zo lang bezig zijn. Ga t toch eens vragen.
In huis heb ik 2 logees voor een poos, 2 heren bezetten mijn bank en stoel, ze zijn alleraardigst en lief sullig.
Maar wel druk mee uiteraard. We gaan gelukkig naar richting lente houzee!!
Verder is er weinig gebeurt met bezorgen laatste weken, niks geks vreemds of raars.
Kreeg bij de Marskramer versgezette koffie en een gezellige babbel erbij. Altijd leuk.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

582
Ja, ik baal ook van opgebroken straten. Heb er nu gelukkig maar 1. Daar komen dit jaar een stel nieuwe huizen. Eerst gaan ze tonnen zand oprijden om een eind verder op het weiland (tegen het spoor) een flinke geluidswal te fabriceren. Maar de kabels of leidingen naar die huizen moeten ook de grond in en volgens mij hadden ze vandaag een of meer kabels of leidingen op de hoofdleiding in het midden van de straat aangesloten. Daar was het beton over een meter of 10 weggehaald en kon ik mooi een stuk lopen want ik kan niet over zand fietsen. Maar al met al ging het verder goed en kon ik best opschieten.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

584
Getverderrie opengbroken straten en ze gaan door de hele wijk vertelde een stratenmaker. In het najaar waren ze al maanden met 1 straat bezig dat was niet te doen.
De regen was ik voor omdat die echt begon rond half 10 en ik was net klaar. Beetje gegeokt en de loterij gewonnen ehm qua regen dan.
Arme collegas jullie dus ik duim voor een fijne bezorging.
Veel van die Douglas en V en D flutkaarten vandaag en dan met die wind erbij ja geweldig.
O en Vr loterij niet te vergeten herinner de mensen maar even er goed aan , herinnering staat erop, voor de oud papierbak. Haha .
Wat ik wel zuur vind is de betaling , 1 c per poststuk wat erbij komt zelfde adres. Dat moet echt beter.
Collegas klagen ook over de magere uitbetaling elke maand. En sommigen willen ermee kappen daardoor.
Geef ze geen ongelijk.

Bij die nare man heb ik post retour gedaan, hij had zijn oprit zo vol staan, leek wel een barricade, het was een Klingel en nog een mode blaadje. Vinen jullie vast fout van me maar ik laat me niet meer uit de tent lokken door hem.

Zo nu koffie en lekker onderuit fijn weekend allen!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

585
8 april doet wat ie wil

Nee Microsoft bedoel ik .....ja ik ben nog 1 van de miljoen XP ers en afwachten hoe lang nog ik hier kan bloggen want ik vertik het om weer een andere Windows aan te schaffen.
Doe niet mee aan dit commercieel belang.
Natuurlijk heb ik nog WIndows 7 op een laptop dus we kunnen nog vooruit .......

De post blijft en ja hoe mager de maand betalingen ook moge zijn, het werk vind ik heerlijk net als Slagv. gaat het me om bezig te zijn sociaal en in beweging.
Pas voor lange tijd op 2 honden dus meer beweging dan ooit .......

Vandaag raar weer itt afgelopen weken leek het wel zomer. Bruine kop intussen en stukken blonder geworden ahum in de goede niet domme zin mag ik hopen.
We gaan ervoor en deze wijk is zo fijn......heerlijk gewoon!

Geen gedoe met opritten trappen en lange voortuinen hop gewoon super!
Dus ja ik geniet er wel van!
cron