Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

572
Maar even serieus. Maak even een foto en overleg met je coordinator dat je niet bij de brievenbus kunt vanwege zijn auto die hij er pal voor zet. Als ze zegt: " dan maar half door de brievenbus" dan probeer je het maarzo goed mogelijk te bezorgen en als ze zegt: "doe maar retour met reden onbereikbare brievenbus" Dan stuur je zijn post retour totdat hij zijn brievenbus weer bereikbaar maakt.

Zit zijn brievenbus in de deur? Kan hij zeld nog wel veilig naar buiten komwn mocht er iets gebeuren? Heeft hij alleen zichzelf maar mee. En de bezorgers van Sandd maar ook van Postnl, folderbezorgers enz. Heb je die wel eens gesprokwn hierover? En zo ja, wat ervaart hij of zij?

En verder geen contact met die man, gewoon je werk doen. Heeft hij geen plezier.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

573
Jij zegt t Carla dussuh kijk vaker in je spiegel zou ik zeggen met de vraag wie voedt wie op...nu jij weer :)

Ja de wijkagent is in kennis gesteld, als deze r are knar weer zoiets poogt te doen wordt hij meteen aangepakt ik hoef maar te bellen.
Heb al 2 post bezorgers gevraagd maar zij lopen net niet deze straat dus ik moet toch even verder zoeken naar een collega.
Doe mijn werk verders goed nooit wat bij de hakken en zal zeker zijn post retour gaan doen als ie dit zo blijft doen

Carla zal braaf zich tussen de autos door wurmen en met een grote glimlach (vooral blijven lachen....en ondertussen klem met dr billen tussen de portieren) de post helemaal door de gleuf drukken.
Verschil moet er zijn natuurlijk.
.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

575
elisa schreef: Ja de wijkagent is in kennis gesteld, als deze r are knar weer zoiets poogt te doen wordt hij meteen aangepakt ik hoef maar te bellen.
Heb al 2 post bezorgers gevraagd maar zij lopen net niet deze straat dus ik moet toch even verder zoeken naar een collega.
Doe mijn werk verders goed nooit wat bij de hakken en zal zeker zijn post retour gaan doen als ie dit zo blijft doen
.
Zou het kunnen dat hij niet wil dat je *op de fiets* op z'n oprit komt?

Misschien heeft hij vervelende ervaringen met bezorgers die in het verleden, al fietsend, schade hebben aangericht.
Een normaal mens zou in zo'n geval de bezorgers gewoon vragen om niet op de oprit te fietsen, maar sommige mensen zijn nu eenmaal verbaal niet zo begaafd, hij probeert de bezorgers op een andere manier te beletten om daar te fietsen.
Als het bezorgen per fiets de reden voor z'n gedrag is, dan is het hele probleem uit de wereld als je bij hem voortaan de post gewoon te voet bezorgt. Voor jou een kleine moeite, voor hem een groot plezier.

Misschien zou je coordinator eens met die man kunnen gaan praten?
Ik weet niet hoe het bij Sandd zit, maar bij PostNL is het heel gewoon dat bij klachten of problemen de teamcoach van de bezorger bij de bewoner langs gaat voor een gesprek. De meeste bewoners waarderen dat ook, het geeft ze het gevoel dat de post hun klachten serieus neemt.

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

577
14 e febr

Valentijn o valentijn daar gaan we......en meteen in de eerste straat al galantie troef, ik krijg zomaar voorrang hoe aardig. Even later een vrolijke Hallo en vervolgens bij het tankstation een kop koffie met koekje.
Misschien zag ik er verkleumd uit want ik had het berekoud, net de foute jas en geen handschoenen, brrrr.
Dacht er een beetje luchtig over van ach zo koud is t niet, mooi wel dus.
Ik besloot ook maar om veel te gaan lopen ipv fietsen puur om warm te blijven en dat hielp. Tip dus!
Maar ik kwam ook in de war met de route en dan kun je even wat aanpuzzelen . Altijd leuk. Want dan gaat vanalles op de schop. Nadeel van de vrijdag is dat de Klikos overal op de stoepen staan en dan sjees je niet lekker door.
Vanmiddag zou er regen komen zeiden ze maar dat klopte allemaal niet die kwam in de late middag pas. Ik blij want er stond een wandeltocht op t programma.
Eerst de post en dan aan de wandel wat een luxe.
cron