Re: Bloggie van de Slagvaardige

121
Ja er stond ook iemand in de straat naar mij te kijken toen het gebeurde. Hij verbaasde zich erover dat ik zo rustig bleef en bleef glimlachen. Nou innerlijk schrok ik mij lam. Maar het was .. ehm.. interessant om te zien hoe die hond tekeer ging met die envelop. :lol:

De voordeur van een ander huis waar ook zo'n loeder woont, hebben ze eindelijk na twee jaar gerepareerd. Hij was al die tijd dat ik liep dichtgespijkerd. Ja.. met planken. Zag er zo armoedig uit. En die hond maar tegen de deur aanknallen als ik met de post aankwam. Die heeft vast een of andere postbode/bezorger in de broek willen happen destijds. Gelukkig niet mijn broek. :D Die deur is nu dus gemaakt. Werd tijd.

Ach, we hebben allemaal wel blaffertjes in de wijk. Mijn blafvriendje verderop die eerst nogal agressief reageerde gaat nu lekker rustig voor het raam zitten als ik eraan kom. Zo kan het dus ook.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

122
Bezorgdagje 18 juni 2013

Voor de verandering was mijn chauffeur gisteren eens lekker vroeg. Om 17:00 uur had ik de post. Maar een wijk en die was nog voor het eten gesorteerd.

Wel in iedere bak een brief erbij dat deze slag extra gecontroleerd wordt, i.v.m. ING. Nou.. lijkt mij logisch dat je iedere slag de boel goed bezorgt.. toch?

Vandaag kon ik pas tegen half 10 wegrijden, omdat de kids sportdag en sponsorloop hadden. De oudste had sportdag en de jongste moest voor Tanzania sponsor lopen. Ik kreeg net een berichtje dat ze 4 km gelopen heeft. Puff.. in die warmte. Petje af! (Y)
Omdat ik niet veel post had was ik in 1 1/2 uur klaar. Lekker maar een wijk deze keer. Dus zo klaar. Wel veel van die Douglas kortingkaarten erbij. Veel en dun.

Ik had een flinke fles water meegenomen en na 3 straten was die al half leeg. :lol:
De rest heb ik heerlijk over me heen gekwakt.

Maar weinig mensen op straat gezien. Vanwege de warmte denk ik.
Wel een oud Chinees mevrouwtje, die net een flat binnenging. Wat was zij warm ingepakt zeg! Ze had zo'n typisch Chinees blauw broekpak aan. Blauwe pantalon, blauw jasje, met lange mouwen en een hoed op. Puf! Zo te zien had ze nog niet eens last van de warmte.

Maar goed. Ik ga eens even lekker genieten van het mooie weer. Badpak aan. Hop in de tuin!

Re: Bloggie van de Slagvaardige

125
Net als elisa draag ik ook met dit weer een dunne lange broek.
is toch echt koeler dan blote benen..

de sandd polo is ruim en valt groot.. hij plakt niet bij mij, ik vind het wel lekker zitten.
voor de rest even smeren.. en water mee.

nog geen pet gevonden die ik lekker vind zitten tijdens het fietsen..
elisa heb je een tip?

Re: Bloggie van de Slagvaardige

128
Ja petjes van Leontien die hebben een bandana en die zet je echt vast, blijft zitten bij harde wind. Die petjes zijn goedkoop bij t kruidvat, kleur is lila of wit of zwart. Dus kies maar.
In de tropen draagt men idd lange gewaden mouwen en broeken. Dat is per slot koeler dan shorts en tops.
cron