Re: Bloggie van de Slagvaardige

33
Nee, ik zit niet in Presikhaaf. Maar in een andere wijk. Overigens niet in het beruchte deel, maar eigenlijk in het nette deel met veel oude mensen en verzorgingsflats. Maar in een van die gewone straten met woonhuizen is het gebeurd.

Op omroepgelderland.nl is trouwens e.e.a. over die schietpartij te zien. Dan zie je ook de weg die mijn dochter fietst.

Die site begint ook meteen met het filmpje. En er is ook een video te zien daar onder het kopje 'toestand man Elst stabiel'

http://www.omroepgelderland.nl/

Re: Bloggie van de Slagvaardige

37
slagvaardige schreef:Ik werk voor Sandd inderdaad. Postservice heeft zo goed geregeld dat ik netjes de juiste herlaadvergoeding krijg. :) Ik nam aan dat Tobo dat bedoelde. (niet Postnl maar Sandd)
Carla41 heeft gelijk; ik dacht inderdaad dat je voor PostNL aan het werk bent. 8-)

Re: Bloggie van de Slagvaardige

40
Dankjewel! Ik zal af en toe wel weer wat schrijven, maar ik vind dat jij en Har dat veel beter doen. Maar inderdaad, ik maak nog wel eens wat mee, zo met dioe wijken en vaak inval erbij. Vaak schrijf ik mijn ervaringen als reactie op jullie blogs, maar kan dat natuurlijk net zo goed op mijn eigen bloggie doen.
cron