Re: Bloggie van de Slagvaardige

91
har099bezorger schreef:
slagvaardige schreef:Nu zit ik bij Har te schrijven dat ze al een tijdje niets geplaatst heeft, maar ik zie dat mijn eigen ervaringen ook eindigden bij 30 maart. :lol:
:lol: Hahahahaha!!!!!! ik lees dit nu pas!!! geniaal! :mrgreen:
Jahaaaa. hahahaha :lol: :lol:

Per 1 mei ga ik terug naar 1 wijk en mijn wijkcode verandert ook. Mijn grote wijk is weg. Bestaat niet meer. :( Ons dorp is trouwens nu in drieën gedeeld. Volgens mij zei mijn chauffeur dat een deel (waar de straat waar ik woon ligt)nog niet opgevuld is. Nog geen vervanger. Ik zal er eens een mailtje achteraan sturen en vragen of ik die kan doen, totdat ze een vervanger hebben. Mijn eigen flatwijkje wil ik eigenlijk niet kwijt, dus ik ga het niet omruilen.

Hoe oud moet je eigenlijk zijn om te mogen bezorgen voor Sandd? Mijn oudste dochter is nu 15, bijna 16. Misschien is het iets voor haar. Het is wel net het deel met de dijk en de boerderijen. Dat p*kke deel met flinke bulten op en af. En behoorlijke afstanden. Ik zal het er eens met haar over hebben.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

92
Het ligt er helemaal aan of jouw dochter wat flink uit de kluiten gewassen is (groot en sterk) want op de dijk fietsen bij tegenwind met een volle posttas lijkt me voor die leeftijd behoorlijk zwaar. Bovendien schrijf je dat de afstanden groot zijn. Waarschijnlijk is er ook weinig sociale controle. Dus qua sociale veiligheid lijkt die wijk me ook niet zo geschikt voor een meisje van die leeftijd. Je moet er niet aan denken dat er een of andere gestoorde kerel met verkeerde bedoelingen langs die stille dijk rijdt en jouw dochter daar ziet rijden. Mij lijkt een wijkje in de bebouwde kom met veel huizen en dus veel sociale controle prettiger voor haar. Maar je moet het uiteraard zelf weten. Zelf geef ik ook de voorkeur aan post ontvangen van een minstens 18 jarige.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

94
Even iets heel anders. Ik weet even niet onder welk topic ik dit moet zetten. Maar heb jij Dagblad de Stem gelezen? Daarin staat op een hele pagina alleen reclame van Sandd. "Waar een wil is, is Sandd". Het gaat om het project dat eind april van start gaat en over ambitie gaat. Zie ook de site Sandd.nl. Daarin lees je over het boek van Annemarie van Gaal en het project ambitie.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

96
Bezorgdagje 3 mei 2013

Zo, de eerste dag met Sanddmaps 2.0 zit erop. Ik kreeg de post gisterenavond pas heel laat en was ook nog eens de laatste op de route, dus ik ben vanochtend maar begonnen met sorteren. Heel vreemd dat je na een anderhalf uurtje sorteren niet nog een wijk meer hoeft te doen. Wel veel foutsorteringen. Heb er nog nooit zoveel gehad. Mijn wijkcode is veranderd. En deze foutsortering horen allemaal bij die wijk die vroeger die code had. Toch iets te ver om even na te brengen.

Ook een hele vreemde gewaarwording net, bij de laatste envelop die ik in de bus deed, dat ik niet nog een wijk hoef te lopen. Na een anderhalf uur lopen was ik ook echt klaar.

Een paar nieuwe straten erbij gekregen. Het was wel leuk om eens in straten te lopen die je nog niet gedaan hebt. Ja, via VSP heb ik ze wel gelopen, maar dat is inmiddels ook alweer anderhalf jaar geleden.

Het was prachtig weer. Ik moet nog wel even de boel wat op een wat handigere en sneller route leggen. Ik kwam erachter dat niet alles even handig door mij gesorteerd was. Maar ja, dat heb je altijd als je een nieuwe wijk doet of in mijn geval je wijk aangepast is en je andere straten erbij hebt gekregen.

Wat de betaling betreft; dat is achteruit gegaan. Maar goed. Het werk is heerlijk en dat is voor mij toch wel het belangrijkste. (Y)

Nu lekker de zon in. Ik zie dat mijn echtgenoot de kussens al op de stoelen heeft gelegd. Lekker met een boekie en een drankje in de zon. Beentjes gestrekt. :mrgreen:

Re: Bloggie van de Slagvaardige

98
@slagvaardige eh.. ik weet alleen dat je bij reli 16 jaar moet zijn om de post te kunnen lopen. weet niet of rechtstreeks voor sandd het zelfde is. trouwens zolang je dochter nog geen 16 is, ken je altijd voorstellen aan je leidinggevende dat de wijk van je dochter voorlopig op jou naam komt, tot dat de 16 jaar is en dan komt de wijk op haar naam te staan! :) zo iets heb ik namelijk ook gedaan toen ik nog geen 16 was en de wijk nog onder de naam van me zus stond!

Och als ze eenmaal een paar keer die wijk gedaan heeft, weet ze niet beter, wie weet vind ze het heel leuk!?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bloggie van de Slagvaardige

100
Ik kreeg trouwens ook nog een kitkat in mijn bak! De wijk waar ik woon is trouwens al opgevuld. Ik zag een meneer lopen in de straat vanochtend. Dus als mijn dochter een wijkje zou nemen, dan hoeft ze niet die dijk op. Maar zal ze een gewone woonwijk krijgen. Op haar naam zetten is misschien wel een idee. Zij kan dan een ander vakantiebaantje nemen en ik kan haar wijk lopen. Maar dan moet ze het er wel mee eens zijn.
cron