Re: blogje har099bezorgster!

492
har099bezorger schreef:bezorgdagje 1-3-13
goh doe ik wel de juiste brief in de juist bus?
=========================================
hij zag er iedergeval niet vriendelijk uit en moest wel 6x op zijn briefje kijken of hij bij de juiste brievenbus was.


Jij twijfelt en merkt op dat hij twijfelt ?
Hij zag er niet vriendelijk uit omdat jij niet lekker in je vel zat ?

Gewoon een bezorger die op het laatste moment moest invallen.
Misschien dacht hij ook van,
Hee ik ben dus niet de enige die van een blaadje af moet kijken, die daar loopt (jij dus) is zeker ook pas begonnen :mrgreen:

Re: blogje har099bezorgster!

493
@slagvaardige

ik krijg tot vervelends toe de vorige keer elke dag, 1 week lang 1 e-mailtje van vergeet niet af te melden.. toen moest ik diep nadenken wat die retouren toen waren.

@carla

Ik heb ook nog een andere baan he!? dus ik til gewoon verkeerd :lol: denk dat het daar aan ligt.
mijn fiets is pas te zwaar als me fiets gaat stijgeren! :mrgreen:

@88ce

:mrgreen: he jij vat me!
:ugeek: ik heb mijn stratenlijst heus niet bij me hoor als ik rond loopt.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

495
:lol: oke laat maar, ik ga dus echt niet helemaal naar noord brabant fietsen wat al een reisje is van 1 uur en 1 min. om daar vervolgens in aalburg wat folders te bezorgen... leuk zo grapje.. helaas ken ik morgen vroeg pas bellen dat ik die stomme folders van een andere bezorger hebt. Fijn! leuker kennen ze het niet maken, wel grappiger!? :twisted:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

496
bezorgdagje 15-3-13

jaja, we werden weer losgelaten vandaag!
Qua kou viel het echt mee! had het wel kouder verwacht en ook gladder. maar het viel echt wel mee. ik kon iedergeval wel fietsen!!! daar was ik erg blij mee :mrgreen: ook had ik weer een berg van die dikke boeken. maar eh ik kreeg wel alles mooi weggewerkt. ik had alleen wel medelijden met de bewoners van 1 pand, die hadden wel 6 van die dikke boeken. alles gauw er ingegooid en keihard wegrijden! :lol: ook was de postcodeloterij er ook weer. alsof mensen die daadwerkelijk lezen. zodra ze het poststuk zien, huppaaa in de vuilnisbak ermee!

ook heb ik me loon binnen. dat vielt vies tegen, ken er nog net niet een feestje van bouwen! maarja komt ook omdat ik natuurlijk 2 bezorgdagen ziek ben geweest! dus ja.

ojaaa bijna vergeten. ik kwam donderdag me begeleider tegen van reli group. het begon zo raar.
ik was bij me andere werk (kringloop). komt er een mevrouw aan de kassa. die begint van *heet jij toevallig claudia?*
ik heel voorzichtig, ja? ik kijk die vrouw nog eens aan. zegt die vrouw inneens uit het niks *ik werk ook bij reli group, ik ben de gene die jou steeds beld voor een invalwijk* ze zij haar naam, en ik dacht dat de grond onder me vandaan kwam. ik wist meteen niks meer te zeggen. was echt gewoon uitgelult. ik zeer beschaamt hoi! leuk je te zien. ik moest echt even diep nadenken van goh wat zal ik zeggen tegen de begeleider van me andere werk die ik normaal gesproken alleen hoor via de telefoon. Ik vind het wel bizaar, ze zij tevens ook dat ze al wel zag dat ik in een kringloopzaak werkte, en dat ze stiekem wel hoopte me ooit tegen te komen! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

497
en jaja!!!! ik heb volgende week 1 invalwijk met een startvergoeding van €8.55! :mrgreen: en raad is die bezorger heeft de wijk opgezegt, me leidinggevende zegt al misschien ken je van wijk wisselen, ik zo nouuu ik kijk eerst of ik er iets van ken bakken! en ik ben en ja dat heeft me leidinggevende dus echt gezegt *de enigste optie die zulke wijken wilt doen* :D!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

498
Een startvergoeding van :o :shock: :o Euro 8,55??!!?? :o :shock: :o :mrgreen: *Pok!* (ik viel om haha) Nou, da's heel dik!
Inderdaad maar eens heel goed kijken of die wijk misschien iets voor je is. Mag ik vragen hoeveel je nu voor je eigen wijk krijgt? Het zou best een behoorlijk zware wijk kunnen zijn. Veel buitengebied, moerassen en dergelijke.. Als je leidinggevende al zegt dat je de enige bent die 'zulke' wijken kunt doen.. :lol:

Maar goed, dat zie je volgende week wel. Ben heel benieuwd. (Y)
cron