Re: blogje har099bezorgster!

11
bezorgdagje 17/04/2012

En ja, we werden weer eens losgelaten! Het was 08:00 (Y)
Op me dooie gemak de post van wijk 1 gelopen, het was deze keer niet veel post, het vielt dus vies tegen!
Maar het was wel koud! echt zo winterachtige ochtend. Gelukkig schijnt de zon nu!
Het was 08:40 toen ik uiteindelijk klaar was.
Ik op me slakke tempo terug naar huis.
09:50 ik begin aan me 2de wijk. En uiteraad het was ochtendspits in de stad. je kon je kont nog niet keren of je werd bijna voor de voeten gereden door een auto die aan de verkeerde kant reed of door een fietser die een gaatje zag om uberout te gaan rijden. En ik tja ik pest de mensen dan erg graag en loop dan gewoon heeeeeel langzaam de straat over! En dan zie je echt een paar hele bozen blikken! :lol: En ik maakte bepaalde winkel heel blij door ze een stapeltje blauwe brieven te geven.
Op het einde, kwam op een pakkeerplek, en ja die weg loop niet bepaald vlak. Herriner me nog al te goed, de eerste keer dat ik daar toen me fiets wilde neerzetten, die bleef dus niet staan! Dus nu probeerde ik me fiets op een stoeprandje neer te plaatsen met me stuur tegen de lantaarnpaal. Komt er een bewoner, die kijkt me aan en loopt lachend weg! Ik maar denken, lach maar niet te hard, heb nog een belastingpapiertje voor je! :mrgreen: (Y)

Komt thuis, me netjes afgemeld per de telefoon. Ze vonden het maar raar dat ik al zo snel klaar was, maarja wat wil je met 4 postbakken? dan ga ik toch echt niet in de middag rondlopen!

Ben benieuwt naar vrijdag ;)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

16
@slagvaardige :oops: Ik ben geen mede postbezorgster tegen gekomen vanochtend :oops: Tenzij Elisa undercover was en 1 van extreme fietsers was die me bijna voor de sokken ree.

@Elisa, ik ben alleen braaf als ik me Sandd-kleding aan hebt, dan ben ik klantvriendelijk enzo, maar zodra ik die omgewisseld hebt in me normale kleding dan geef ik graag een dodelijke blik aan een voorbijganger! :lol:

@Carla
Ik was het vergeten te zeggen, maar de reden dat ik zo vroeg begint op een dinsdag is omdat ik ook de plaatselijke krant bezorgt en die komen meestal om half 11 om de kranten te droppen! (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

18
elisa schreef:Haha nou pas maar op!! Ik kom zowaar overal.

Nee wij hebben geen Sandd kleding dus wij blijven anoniem (undercover). Stel dat we dat wel hadden ,dan zagen we er wel beter uit......
Waar kom je zoal dan?

Nou ik was enorm blij dat ik uiteindelijk toch de sandd-kleding kreeg, was het een beetje zat om de vragen *bent u van TNT?* *ik zag de niet thuis briefje, heeft u misschien mijn pakketje nog bij u?* *Voor wie werk jij?* *nee mevrouw ik hoef geen reclame* en de leukste *U ziet toch dat er een Nee Nee sticker op zit, waarom doet u er dan reclame in?*

:roll: Maar ben blij dat ik nog net niet met een naambordje rondloopt! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

19
Bezorgdagje 20/04/2012

Weer heerlijk om 08:00 begonnen, het zonnetje scheent echt heerlijk! Alles op me dooie gemak gedaan, behoorlijk slecht geslapen. Heerlijk met me muziek in de oren, de post gelopen. De eerste wijk zonder problemen gelopen. Was om 08:40 klaar en toen om 09:00 begonnen met me tweede wijk. Tja en dan heb je je het dat je een zondag rijder tegen komt, heuveltje op en de persoon voor me vol in de rem... Zie dan het heuveltje over te komen. Dan wordt je ook nog eens ingehaald door iemand die er van houdt mensen van de weg te duwen...Gelukkig vielt de ochtendspits wel mee. Alleen de vreemdse mensen kwamen tevoorschijn. Zo kwam ik een postbode tegen van RegioPost. Die begon spontaan te zingen... En ik maar denken, men dat jou mond nog niet gesnoerd is blijft mij nog een raadsel! Tijdens het lopen werdt ik gebeld, bankgiroloterij wilde me welkom heten, maar voorals nog zij ik *alweer? dat hoorde ik gisteren ook en heb me allang afgemeld bij jullie* krijgt als antwoord *o dat is elkaar dan misgelopen* Tja dat hoorde ik gisteren ook! :lol: Verder met de post, in de winkelstraat, kwam bij een winkel lichten alles stond aan, deur was dicht, dus ik loop door, op het eind loop ik nog eens terug, na 5 min gestaan heb ik de brief toch maar onder de deur geschoven, blijf niet wachten!
Om 10:00 klaar, netjes afgemeld... je kon wel merken dat het vrijdag was, mennn wat waren ze saggerijnig aan de telefoon :cry: Vakantieforumuliertje ingevult en hup weer naar dordrecht.

:mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

20
(Y) bezorgdagje 24/4/2012!

Ik kon vandaag lekker uitslapen, had maar 2 bakken. De chauffeur zei gisteren nog van, ja ik durfde me gezicht eigelijk niet te laten zien met 2 bakken, het komt maar weinig voor dat jij 2 bakken hebt. Agh zeg ik dan weer op mijn beurt, sorteerwerkje van half uur en morgen ben ik niet langer bezig als un uurtje :lol:

begon vandaag lekker om half 9, zonnetje scheent lekker en het was lekker rustig. Tijdens het in laden, had ik bijna de verkeerde wijk mee genomen, om nou te zeggen dat ik om half 9 de stad in wil duiken, nee dankje! ik kon letterlijke elke straat in 2 a 3 min af hebben :mrgreen: . Tijdens me route kwam ik een bewoonster tegen die riep dan *ben je weer met je ochtendroute bezig?* Ik, ja natuurlijk mevrouw en dan moet u na gaan dat u me vanmiddag ook nog gaat zien met de krant! :lol: Postwijk 1 gedaan, hup naar postwijk 2.

Onderweg naar de stad, bijna van me fiets gereden door iemand die gewoon dacht van, o laat ik in halen zonder te rinkelen. Persoon rijdt voorbij, *steekt me middelvinger op!* In de stad was niet veel te beleven, enigste wat ik zag was een ochtendvierdaagse van een stel oudere mensen die klaarblijkelijk toch weer eens werden losgelaten!
Tijdens de terug weg naar huis, rijdt een rotonde af, wil juist aan de kant gaan, werdt weer bijna van me fiets gereden. Wel jammer dat je tegenwoordig toch echt niet veilig ken gaan rijden op je fiets..
Later kwam ik die fietsers tegen, zoefff in een speergang voorbij gereden, ik denk ja kom nou eerst me met volle snelheid voorbij rijden en nu inneens als een slak gaan rijden? ja daaag! :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron