Re: blogje har099bezorgster!

581
zo lief van me leidinggevende. ik kwam om half 7 binnen, heb ik een hele lieve kaart gekregen met de tekst

Hoi Claudia

we zullen je missen als bezorger.
We wensen je heel veel succes bij je andere baan, en Wellicht totziens

Groetjes
Reli groep

:cry: ik moest echt ff wat traantjes laten toen ik dit last, het kaartje staat tevens nu wel in me kast op me slaapkamertje
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

582
Zo bij reli groep hebben ze me kaartje ook gehad.

Super bedankt voor je lieve kaart!!! Heb je dinsdag nog tijd voor een postwijk ;)...ik zoek nog iemand in Gorinchem Centrum :)

:lol: Waarop ik dus antwoord:

Eh helaas dinsdag moet ik werken. Enigste vrije dag is donderdag. anders had ik het met alle liefde doen! :lol:

hoezo ze missen me niet? :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

583
Haha. Wel heel leuk dat ze je missen. Maar je hebt niet voor niets opgezegd. Opgezegd is opgezegd hoor. (voorlopig dan he?) haha Zolang je maar wel hier op het forum blijft. :mrgreen:

Ik neem nu na al het invallen ook geen invalwijk meer omdat de post nu zo laat komt. Soms pas 7 uur 's avonds. Dan moet ik mijn eigen wijk nog sorteren en dan de volgende dag (als het veel is) de invalwijk. En dan alles weglopen. Kijk als het weinig is, dan maakt het uit. En meestal is het in de zomer komkommertijd. Maar nu hebben wij in ieder geval de laatste weken echt behoorlijk veel. Dus na augustus, voor mij even geen invalwijken meer.

Re: blogje har099bezorgster!

584
Bah wat erg na 7 uur nog! Hier kwam het vaak rond zessen soms half 7 , de laatste van de rit dus en dan werd ik spuugsjagerijnig opdat ik hoorde dat ze elders het al rond enen kregen.
Ik stop altijd om 8 uur dan en ga volgende dag verder. De avond laat ik me niet afpakken punt.
Als je invalt en veel post hebt is het echt knudde zo laat.

Re: blogje har099bezorgster!

585
oke. weet je wat best eng is? Als een voorbijganger tegen je gaat staan praten als of die al jaren kent.. Blijkt die voorbijganger in een flat te wonen aan de einde van mijn straat... en pas verhuist te zijn... en dan ook nog eens op zo manier praten van *goh zou er iets moois uit bloeien?* het heeft die meneer wel letterlijk 2 half uur gekost om de moed te verzamelen om *hoi* te zeggen! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

586
wat een griezel har :P
en .. je bent toch al bezet?

had je geen heimwee vandaag, lekker in het zonnetje lopen..
en de mensen maar klagen,, puf puf het is zo warm
ga dan vroeg op de dag of laat de deur uit als het niet moet...
maar ik heb er geen moeite mee, heerlijk geen jas aan. watertje mee..

we hebben er lang op moeten wachten.. ik ga die twee dagen goed uitbuiten :P

Re: blogje har099bezorgster!

588
@Carla

ik mis het wel, heb nu 8 uur lang in een winkel gestaan zonder airco!
maar ben net terug van 1 uurtje sporten buiten, dus heb het wel weer meegepakt!

ik ben inderdaad bezet, maar dat hoef hij echt niet te weten, ben niet op zoek naar vriendschap die om niks draaid.

@slagvaardige
klopt!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

589
me leidinggevende bij de post mist me echt!
vandaag vroeg ze per facebook of ik morgen tijd had voor een invalwijkje..
ik meteen om welke wijk gaat het... bleekt het een hele grote wijk te zijn.

ik meteen naar me baas, je weet het maar nooit!
helaas kon die me echt niet missen morgen..

dus ik terug gestuurt *sorry ik ken jullie echt niet helpen* *ik ben dinsdag wel beschikbaar!*

kreeg een *jammer* als reactie.. vervolgens bedankte ze me dat ik toch wel bereid was om tijd vrij te maken voor ze.

ik moet je zeggen. ik mist het bezorgen wel, maar moet echt even wennen aan de werkdruk in de kringloop!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

590
oke na ongeveer 2en halve maand niks met bezorgen gedaan te hebben. begon ik vorige week heinwee te krijgen naar de post! heb donderdag dan ook een sollicitatie brief ingevult via het internet, op hoop van zegen!

Kreeg vandaag een belletje, ik mag deze week 1 wijk lopen.. het zijn maar 9 straten, het geluk is wel met me dat ik die wijk wel eens eerder hebt gelopen!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron