blogje har099bezorgster!

1
Zo, laat ik ook maar eens een blogje beginnen :lol:

De dag begon zuur, komt binnen van me andere werk, ziet tot me verbazing me postbakken zonder plastic zak buiten staan. Dacht echt *neeeeee dit kan niet waar zijn!* Als de bliksem de 9 postbakken binnen gezet. Uitgerekend me 3de invalwijk had waterschade! alle papierenpoststukken op de verwarming neergelegt. In de hoop dat de schade mee valt. 2 uur later, Poststukken waren redelijk droog.. maar toch baal je als een stekker, chauffeur had wel de moeite genomen om te zoeken naar een stoel voor het eerste rijtje met bakken maar kon blijkbaar geen 2de stoel vinden... en dat terwijl het afdakkie waar ze dan droog konde staan 3 meter er vandaan was. Heel handig morgen toch maar bellen! Maar de schade valt gelukkig mee, 2 papierenpoststukjes gaan maandag weer terug, die zitten zo aan elkaar gekleeft dat de bewoner hem denk zelf al weer weg gooid! :mrgreen: Maarja morgen weer lekker aan de bak 08:00 beginnen! Heb er zo zin in!

Tot morgen (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

2
Bij ons moet de chauffeur de post weer mee terugnemen als er niemand thuis is, tenzij er afgesproken is de post zolang bij de buren te stallen. De post mag bij ons ook niet buiten blijven staan. Niemand wil een sleutel zomaar aan de chauffeur geven, tenzij je hem of haar heel goed kent, dus zorgt iedereen er voor dat er altijd wel iemand thuis is.

Re: blogje har099bezorgster!

4
O guttegut zeg wat een pech! Kan de chauffeur er geen lege bak opzetten? dan blijft t wel droger.
Zo blijf je bezig.
O hier zetten ze het voor je deur hoor als je er niet bent, maar ik zorg wel dat ik thuis ben smiddags. Het is wel s gebeurt dat de post eruit was gewaaid over het plein hier, dat was lullig dat buren aan komen zetten met posstukken.
Die chauffeur dacht ook, de zon schijnt dus geen bak erop.
Ja leuke verassing ik had 10 kratten voor 2 wijken ga maar na. En dan te weten dat moederdag eraan komt.......maak uw borst maar nat!


Ga je ook blogjes schrijven elke keer? leuk! Ik doe dat ook al een poos.
Succes!!!!!!!!!!!

Re: blogje har099bezorgster!

6
@Carla, ik werk voor een onderaannemer Reli Groep.

@slagvaardigheid, Bij ons is het dat we de postbakken achter moeten zetten. Meestal is me vader thuis die zet ze dan buiten.

@Elisa, Daar zat ik ook aan te denken, maarja het zal aan de leeftijd liggen :oops:
Ik denk inderdaad dat die chauffeur dacht van het is droog, dus neerzetten maar!
Ik ga elke keer een bloggie schrijven! lijkt me enorm leuk om te doen! Ik ben ook een trouwe kijker bij jou blog al reageer ik niet!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

7
Bezorgdagje 13/04/2012

Vroeg uit de veren 07:00, even gauw me spullen zoeken, post alvast in me fietstas doen en dan braaf wachten tot het 08:00 is. Ik had 9 bakken voor vandaag en ze zeide nog wel dat het rustig werd vandaag. Van 08:00 tot 08:40 bezig geweest met me eerste wijk, ondanks dat de 3 bakken vol waren heb ik het toch weer snel gedaan!
Postwijk 2 (invalwijk) had ik 4 bakken van, begon 09:00 tot 09:40 en toen was ik klaar, ook sneller dan dat ik dacht. Kreeg wel een aantal opmerkingen van *zo jij bent er vroeg bij* *ken je het vinden?* *ik kijk vanmiddag wel* en als toppunt * Sandd? nooit van gehoord! Is Sandd nieuw in Gorinchem?* en in gedachten zat ik echt van *gelukkig was dit de laatste keer hier!* Met een breede glimlach wuifde ik alle opmerkingen weg en ging verder.
Postwijk 3, Daar had ik maar een magere 2 bakken van. Helaas 1 min puntje was wel, de huizen staan zo op elkaar qua brievenbussen dat ik perongeluk de post in de verkeerde brievenbus hebt gestopt! Ik maar aangebeld, niemand thuis, pfff! lekker slim! de rest van de wijk ging echt wat beter, tot dat ik bij een winkel kwam waar heel groot op stond *Deze winkel is voorgoed gesloten* en laat ik net een poststuk in die brievenbus hebben gegooid! :lol: en ik was keurig om half 11 klaar! Netjes afgemeld en toen kon ik eindelijk rust houden!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

10
Ik moest best lachen toen de chauffeur vandaag de postbakken om ging wisselen.

Stond te wachten, schoot in de lach toen de chauffeur met de volle postbakken + plasticzak eroverheen kwam brengen.
Ik vraag zo *Toch maar een plasticzak eroverheen gedaan? of denkt u dat het gaan regenen?* de chauffeur, Had de vorige keer geen plasticzakken bij me dus had ik maar een stoeltje op de postbakken gedaan.* Ik: Ja dat heb ik in de gaten gehad, volgende keer kent u ook gewoon een lege postbak er op gooien hoor! :lol: chauffeur, o daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan om dat te doen! Ik: o dat geeft niets, gelukkig zaten er niet zoveel papierenpoststukken in die krat :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron