Twee postbezorgers forum?

1
http://bezorgersweb.forum2go.nl/ heb je naast deze! Het FNV vermeld de eerste genoemde. Maar dat forum is weinig activiteit de bespeuren. Ik geef deze website door, misschien dat je daar ook nog e.e.a. kunt vinden. Ik vind deze forum veel leuker en beter ingedeeld dan de eerst genoemde. Ik hoop dat deze website doorgang kan bieden bij de vakbonden zodat er nog meer postbezorgers, postbode's hierop komen. Trouwens pakketdienst bezorgers zou hier ook nog een plekje kunnen krijgen?

Re: Twee postbezorgers forum?

10
Als mensen alles laten zoals het is lijkt me ook niet goed. Indien mensen zich niet druk zouden maken over asbest dan zou het zo blijven. In het tijdperk dat het nog niet bekend was dat asbest schadelijk was zou je toch ook oproepen doen niet waar Carla?

Dokter Semmelweis vertelde aan zijn collega's was nu je handen! Dit om de bevallingen van baby's goed te begeleiden. Ze geloofden hem niet en verklaarden deze dokter voor gek. Vervolgens is hij naar een gesticht gegaan. Hij had gelijk want in die wetenschap wisten mensen nog niet dat er bacteriën bestonden. Daardoor vielen er onnodig doden. In dit geval van deze casus is dat mogelijk tinnitus en gehoorbeschadiging. Gelukkig is op het bezorgadres waar deze kattenmosquito stond door de geluiden van het vuurwerk weggeblazen.
cron