Postbode gekleed met het warme weer

1
Ik was met het warme weer zeer luchtig gekleed. Een man wachtte bij de brievenbussen om passagier op te halen, hij was taxi chauffeur. Hij keek me zo aan en toen vroeg hij of ik werk voor PostNL. Hij was vroeger werkzaam voor de PTT. Hij zei dat ze dan officieel een fax kregen of de pet af kon vanwege het warme weer. Ik weet mij nog wel te herinneren dat het al heel wat was dat de postbode in een korte broek mocht lopen? Gelukkig dat dit nu niet meer zo streng is.

Re: Postbode gekleed met het warme weer

3
verzendenenontvangen schreef:Ik was met het warme weer zeer luchtig gekleed. Een man wachtte bij de brievenbussen om passagier op te halen, hij was taxi chauffeur. Hij keek me zo aan en toen vroeg hij of ik werk voor PostNL. Hij was vroeger werkzaam voor de PTT. Hij zei dat ze dan officieel een fax kregen of de pet af kon vanwege het warme weer. Ik weet mij nog wel te herinneren dat het al heel wat was dat de postbode in een korte broek mocht lopen? Gelukkig dat dit nu niet meer zo streng is.
Jij werkt toch voor Sandd?
Dan bezorg je toch niet op zaterdag of zondag?

Re: Postbode gekleed met het warme weer

4
Ik denk dat hij gewoon vrijdag gelopen heeft en het gisteren pas gepost heeft wat hij vrijdag meemaakte. Tenzij Verzenden nu ook op zaterdag voor Postnl werkt?

Ga er maar vanuit dat Verzenden echt niet op zondag werkt. Hij schreef ooit hier eens dat hij gelovig is. En hij geeft niet de indruk het type te zijn dat Sandd post op zaterdag rondbrengt.

P.s. Verzenden, wat had je dan aan? Ik trek zelf toch echt wel een t-shirt of dunne polo aan en een capri. In verband met netheid, maar het beschermd ook tegen zonnenbrand. Ik heb er overigens geen problemen mee als iemand in een bermuda of nette short de post rondbrengt. Als een collega of concullega dat doet.

Re: Postbode gekleed met het warme weer

7
Waar ik nog niet over uit ben is of Ike een man of een vrouw is. Ike kan in Nederland een meisjesnaam zijn, maar in Engelstalige landen weer een jongensnaam. Kijk maar naar Ike en Tina Turner.

Ik ben overigens een vrouw, maar dat was wel duidelijk en Carla is dat ook. En Opdedeurmat en Newman weer een man.

Maakt natuurlijk niets uit. Af en toe speculeren is wel leuk en er dan gigantisch naast zitten. :mrgreen:
cron